Волво Клуб - България

Full Version: Ремонт турбо / къде???
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги цялата фамилия караме волва и имаме точно 4, едно от моите любими 940 B200FT от известно време започна да похарчва масълце. Решихме, че понеже колата е на 50 хил. след основен ремонт на двигателя няма да е от него.
За да сме сигурни, че не правим излишни неща свалихме турбото и вече 2 седмици я караме така , няма грам синьо на ауспуха. Сега проблема е,че тези 2 тона не вървят без кончета Big Grin Big Grin Big Grin . И все пак евала на шведите колата, е на 320 хил. или поне на толкова си мисля, че е и още не е правено ремонт на турбото време си му е вече. Макар, че майче е японска на мицубиши.
Така да мина на въпроса:
Колеги кажете ми читав сервиз където да я ремонтират турбината.
Всякакви препоръки за знайни и незнайни майстори са добре дошли.
За района на София.
Предварително благодаря.
Турбото е Мицубиши, май TD04 13C.
И търси специализиран сервиз за турбини, "разни" майстори няма да ти свършат работа.
Тук, във Варна си имаме такъв сервиз в МЕИ-то, Унитех, така че в София не може да няма, поразпитай.
ул.202 след гробищата , има сервиз за турбини . За 850-тката за ремонт ми взеха 550лв , ама 2г. вече нямам проблеми .
Благодаря колеги , ремонта ще бъде в следващите 10 дни така, че събирам още мнения.
mecheto Wrote:ул.202 след гробищата , има сервиз за турбини . За 850-тката за ремонт ми взеха 550лв , ама 2г. вече нямам проблеми .
колата наистина полетя с ремонтираната турбина аз съм свидетел на преди и след ремонта
Мойта си я ремонтирах сам Унитех продават и ремонтни комплекти. Първо пипни оста да видиш има ли луфт. И виж има ли масло в марку4а който отива към двигателя. Ако луфта е малък радиален и никакъв аксисален зна4и ремонт няма да има смисъл. Премери и какво налягане надува. Можеш да отвориш турбината и да смениш само семерингите некви стотинки са и ще хар4и по малко масло ако луфта е малък де. ако е нещо по сериозно работата отива към над 1000 лв примерно надран корпус което зна4и и нова ос и турбинно колело.
aleks12345 Wrote:Мойта си я ремонтирах сам Унитех продават и ремонтни комплекти. Първо пипни оста да видиш има ли луфт. И виж има ли масло в марку4а който отива към двигателя. Ако луфта е малък радиален и никакъв аксисален зна4и ремонт няма да има смисъл. Премери и какво налягане надува. Можеш да отвориш турбината и да смениш само семерингите некви стотинки са и ще хар4и по малко масло ако луфта е малък де. ако е нещо по сериозно работата отива към над 1000 лв примерно надран корпус което зна4и и нова ос и турбинно колело.

Какво искаш да кажеш ако има луфт край с нея нали има лагерни втулки който се сменят.
Помежду другото понеже ми престой друга покупка и за сега турбината е на заден план ще я правя разбира се няма да си оставя корабчето Smile така. За сега разглеждам и събирам мнения но ето на какво се натъкнах в ebay:

Turbo Repair Kit VOLVO 740 940 960 TD04H-13C 49189-0100:
[attachment=17966]
На цена от 80 долара с доставка от япония:

Turbo Cartridge CHRA VOLVO SAAB TD04HL-19T Water-Cooled:
[attachment=17965]
На цена 370 долара с доставката.
Лошото на вариант 1 е , че после трябва да се моля на някой майстор да ми я балансира.
А на вариант 2 , че не е точно същата. Мисля като отделя пари да драсна 2 реда на продавача да питам дали има като за мене.
Колеги вариант 2 е доста удачен за цена на ново имайте го в предвид като закъсате, има за доста волва.
Поздрави , ще пиша пак като реша проблема.
Тва пък с баланса поне на Гарет Т3 никаква нужда няма от супер точен баланс. Обаче ако турбината е с една централна втулка тогава баланса трябва да е по добър. Има ремонтни комплекти навсякъде вече поне и ремонта стана доста по евтин от преди 10 години.