Волво Клуб - България

Full Version: Колегиии, очаквам много бърз отговор.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Имам проблем с смяната на външния маншон на В40 дизел, Разглобих всичко докато работата не се закучи с изваждането на каретооо, пробваь с бой-не става, пробвах да го разглобя-не ставааааа.....и си нямам на представа как да го направя, така че ако може някой да каже нещо ще съм му много, ама наистина много благодарен.
има зегерка която трябва да махнеш или със специални кещти или бои ама яко
Ако е оригинално - много бой, на мен ми трябваше чук 2 кг.

Ако не е оригинално - има една зегерка която се свива и карето само изпада. Най-лесно става ако сте двама, единия държи полуоската, другия натиска зегерката с клещи за целта или 2 отверки ако няма клещи.

Ако леко помръдва напред назад по шлиците - процедура за неоригинално. Ако въобще не мърда - процедура за оригинално.

На оригиналното няма зегерка, а кръгла пружинираща шайба - идята е с млатене карето да прескочи шайбата.
Благодаря много жоре, ама аз вече си реших проблема, просто е трябвало да промия добре карето и да гледам по внимателно :Д
По принцип маншон може да се смени и без да се вади карето. Пробвахте ли този вариант?
Не съм, не виждам как ще мине карето през малкия отвор на маншона ?
Мисля, че колегата има впредвид едни силиконови маншони, който се разтягат до безобразие, но в каталога за тези маншони за волво има само вътрешен.
joro74 Wrote:Мисля, че колегата има впредвид едни силиконови маншони, който се разтягат до безобразие, но в каталога за тези маншони за волво има само вътрешен.

Точно тези имам предвид, мисля че май имаше и външни (може да греша, не съм сигурен)

bong_666 Wrote:Не съм, не виждам как ще мине карето през малкия отвор на маншона ?

А иначе колега, става много бързо и лесно. Само ти трябва едно шише от 2л (по възможност от бира някаква, че имат по продълговато гърло)