Волво Клуб - България

Full Version: Търсим помощ за 440
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте,
днес гледах за един мой приятел няколко 440киSmileSmileSmileЩе ни става колега човекът!
Та попаднахме на един много странен модел 440 около 91 година - купе ES или SE не си спомням точно, а двигателя е 1,8 турбо с интеркулер. Че и газ имаше сложена - като отвори човека предния капак и свят ми се зави - игла няма къде да пуснеш. Той твърди, че била 140 коня, ама аз за такава модификация не знам да има... иначе отделно си е с всички екстри, че и бордиви компютър даже!.....
Питам ако може да помогнета - да знаете по-специфични слаби места на тези двигатели с турбото и особено какъв е този интеркyyлер - оригинален е щото на не го отгоре си пише VOLVO Intercooler - и е вързан отпред към допълнителен радиатор на мястото на радиатора на климатика. Вече беше тъмно и не можах да го огледам хубаво, но мислим пак да отидем. От първото каране ми направи впечатление много твърдия съединител, както и това, че дърпаше доста в ляво, а и продавача каза , че малко изпускала някаква гарнитура на интеркуулера???? Нормално ли е това на този двигател, щото все пак е по-тежък от стандартните, а и въобще какво биха ни посъветвали volvo-джиите с турбо? Заслужава ли си риска с бордовия комп и тези екстри или да търсим нещо по-сигурно и елементарно?

Мерси предварително - а черпенето на срещатаSmileSmileSmile
Здравейте,
днес гледах за един мой приятел няколко 440киSmileSmileSmileЩе ни става колега човекът!
Та попаднахме на един много странен модел 440 около 91 година - купе ES или SE не си спомням точно, а двигателя е 1,8 турбо с интеркулер. Че и газ имаше сложена - като отвори човека предния капак и свят ми се зави - игла няма къде да пуснеш. Той твърди, че била 140 коня, ама аз за такава модификация не знам да има... иначе отделно си е с всички екстри, че и бордиви компютър даже!.....
Питам ако може да помогнета - да знаете по-специфични слаби места на тези двигатели с турбото и особено какъв е този интеркyyлер - оригинален е щото на не го отгоре си пише VOLVO Intercooler - и е вързан отпред към допълнителен радиатор на мястото на радиатора на климатика. Вече беше тъмно и не можах да го огледам хубаво, но мислим пак да отидем. От първото каране ми направи впечатление много твърдия съединител, както и това, че дърпаше доста в ляво, а и продавача каза , че малко изпускала някаква гарнитура на интеркуулера???? Нормално ли е това на този двигател, щото все пак е по-тежък от стандартните, а и въобще какво биха ни посъветвали volvo-джиите с турбо? Заслужава ли си риска с бордовия комп и тези екстри или да търсим нещо по-сигурно и елементарно?

Мерси предварително - а черпенето на срещатаSmileSmileSmile
Моето е 1,7 турбо с бордови компютър или инфо център. Едно удобство е тая джага, мери среден и моментен разход на гориво, средна скорост, външна температура. Мощността му е 120 коня, колата я имам от 4,5 години, като я взех смених жило на съединителя а после и самия съединител, но си остана твърд педала. Върви много и гори доста ако ти е тежък крака. А за кулера виж на тая обава, инак някой който е по-наясно да обясни.
http://vendoauto.cl/VehicleDetail.asp?Ca...leID=35791
Моето е 1,7 турбо с бордови компютър или инфо център. Едно удобство е тая джага, мери среден и моментен разход на гориво, средна скорост, външна температура. Мощността му е 120 коня, колата я имам от 4,5 години, като я взех смених жило на съединителя а после и самия съединител, но си остана твърд педала. Върви много и гори доста ако ти е тежък крака. А за кулера виж на тая обава, инак някой който е по-наясно да обясни.
http://vendoauto.cl/VehicleDetail.asp?Ca...leID=35791
Zmejcho Wrote:Здравейте,
днес гледах за един мой приятел няколко 440киSmileSmileSmileЩе ни става колега човекът!
Та попаднахме на един много странен модел 440 около 91 година - купе ES или SE не си спомням точно, а двигателя е 1,8 турбо с интеркулер. Че и газ имаше сложена - като отвори човека предния капак и свят ми се зави - игла няма къде да пуснеш. Той твърди, че била 140 коня, ама аз за такава модификация не знам да има... иначе отделно си е с всички екстри, че и бордиви компютър даже!.....
Питам ако може да помогнета - да знаете по-специфични слаби места на тези двигатели с турбото и особено какъв е този интеркyyлер - оригинален е щото на не го отгоре си пише VOLVO Intercooler - и е вързан отпред към допълнителен радиатор на мястото на радиатора на климатика. Вече беше тъмно и не можах да го огледам хубаво, но мислим пак да отидем. От първото каране ми направи впечатление много твърдия съединител, както и това, че дърпаше доста в ляво, а и продавача каза , че малко изпускала някаква гарнитура на интеркуулера???? Нормално ли е това на този двигател, щото все пак е по-тежък от стандартните, а и въобще какво биха ни посъветвали volvo-джиите с турбо? Заслужава ли си риска с бордовия комп и тези екстри или да търсим нещо по-сигурно и елементарно?

Мерси предварително - а черпенето на срещатаSmileSmileSmile

Това е някаква ограничена серия, SE - Special Edition. Нищо чудно да е повечко коне. Само да не са някаква екзотика резервните части. По-добре е да търсите нещо по-разпространено.
Zmejcho Wrote:Здравейте,
днес гледах за един мой приятел няколко 440киSmileSmileSmileЩе ни става колега човекът!
Та попаднахме на един много странен модел 440 около 91 година - купе ES или SE не си спомням точно, а двигателя е 1,8 турбо с интеркулер. Че и газ имаше сложена - като отвори човека предния капак и свят ми се зави - игла няма къде да пуснеш. Той твърди, че била 140 коня, ама аз за такава модификация не знам да има... иначе отделно си е с всички екстри, че и бордиви компютър даже!.....
Питам ако може да помогнета - да знаете по-специфични слаби места на тези двигатели с турбото и особено какъв е този интеркyyлер - оригинален е щото на не го отгоре си пише VOLVO Intercooler - и е вързан отпред към допълнителен радиатор на мястото на радиатора на климатика. Вече беше тъмно и не можах да го огледам хубаво, но мислим пак да отидем. От първото каране ми направи впечатление много твърдия съединител, както и това, че дърпаше доста в ляво, а и продавача каза , че малко изпускала някаква гарнитура на интеркуулера???? Нормално ли е това на този двигател, щото все пак е по-тежък от стандартните, а и въобще какво биха ни посъветвали volvo-джиите с турбо? Заслужава ли си риска с бордовия комп и тези екстри или да търсим нещо по-сигурно и елементарно?

Мерси предварително - а черпенето на срещатаSmileSmileSmile

Това е някаква ограничена серия, SE - Special Edition. Нищо чудно да е повечко коне. Само да не са някаква екзотика резервните части. По-добре е да търсите нещо по-разпространено.
здравейте, аз съм въпросния кандидат-волваджия :lol:

днес го гледах пак - купето е по-скоро прилично освен на веждите няма много ръжда, салона е по-скоро добър ел пакета бачка почти без проблеми, гуми нови зимни, без проблеми по окачване, НО не бачка редовно километража, тежък съединител, не пали от раз а със ключ плюс някво копче отдолу, под капака има изолирани кабели и ме съмнява ел инасталацията, изпуска малко масло по двигателя ужким от гарнитура ма не съм сигурен, май е удряна защото леко дърпа на ляво при каране и май е посукано купето, тва железце дето е пред радиаторите е криво и ръждясало 8) , на газ е много зле- гасне и хич не дърпа , хидравликата май е здрава и турбото звучи добре в смисъл не прекъсва макар че чувам някакво чаткане при доста газ.засега за това се сещам..дават ми я за 2000 струва ли си изобщо да се занимавам повече? продавача не е много сговорчив и не е вдъхновен от идеята "да си изгуби цял ден" до мото пфое на диагностика

какво мислите?
здравейте, аз съм въпросния кандидат-волваджия :lol:

днес го гледах пак - купето е по-скоро прилично освен на веждите няма много ръжда, салона е по-скоро добър ел пакета бачка почти без проблеми, гуми нови зимни, без проблеми по окачване, НО не бачка редовно километража, тежък съединител, не пали от раз а със ключ плюс някво копче отдолу, под капака има изолирани кабели и ме съмнява ел инасталацията, изпуска малко масло по двигателя ужким от гарнитура ма не съм сигурен, май е удряна защото леко дърпа на ляво при каране и май е посукано купето, тва железце дето е пред радиаторите е криво и ръждясало 8) , на газ е много зле- гасне и хич не дърпа , хидравликата май е здрава и турбото звучи добре в смисъл не прекъсва макар че чувам някакво чаткане при доста газ.засега за това се сещам..дават ми я за 2000 струва ли си изобщо да се занимавам повече? продавача не е много сговорчив и не е вдъхновен от идеята "да си изгуби цял ден" до мото пфое на диагностика

какво мислите?
Pages: 1 2