Волво Клуб - България

Full Version: Усещам вибрациите на двигателя във волана, нормално ли е ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Такаммм...

Днес се хванах че усещам вибрациите на двигателя когато колата е спряна (на светофар). подобни вибрации няма никъде другаде по купето, нито по лоста за скоростите (автоматик е). Мислите ли че е нормално, нали системата на волана минава през сервоусилвател който не трябва да работи в обратна посока (от колелата към шофьора)? Серво-то си работи нормално според мен и течност си има достатъчно.
Такаммм...

Днес се хванах че усещам вибрациите на двигателя когато колата е спряна (на светофар). подобни вибрации няма никъде другаде по купето, нито по лоста за скоростите (автоматик е). Мислите ли че е нормално, нали системата на волана минава през сервоусилвател който не трябва да работи в обратна посока (от колелата към шофьора)? Серво-то си работи нормално според мен и течност си има достатъчно.
да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?
да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?
Shubert Wrote:да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?

Не бъркам, и за това ми е странно. Двигателя към купето е окачен на тампони докато през колелата и кормилните щанги е твърдо закачен към кормилото. само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.
Shubert Wrote:да не се бъркаш нещо... няма как да ти вибрира волана от двигатела а купето не !!! :?

Не бъркам, и за това ми е странно. Двигателя към купето е окачен на тампони докато през колелата и кормилните щанги е твърдо закачен към кормилото. само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.
orlincho Wrote:само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.

ами така седи че доста силни удари да се усещат съвсем леко на волана Wink
orlincho Wrote:само със сервото как стои въпроса не ми е ясно.

ами така седи че доста силни удари да се усещат съвсем леко на волана Wink
Волана ти е хванат за рейката която е хваната за предния мост където е хванат и ДВГ, при автоматика предаването от лоста към кутията мисля че е електрическо или в най-лошия случаи със жило, а между моста и купето обикновено има още едни тампони, така че според мен е нормално да осещаш вибрациите малко по силно върху волана, но малко, ако е силно тогава вече не е нормално, но какво може да е трябва да се види, това което се сещам засега е тампон на ДВГ или ск.кутия, но трябва да е маслен и да е изпуснал в следствие на това са се увеличили вибрациите на моста което ти осещаш на волана, но това е много вяла хипотеза.

П.С.: Сега видях, че колата ти е 850, защо не попиташ и в раздел 8ХХ, там може някой да е имал такъв случай.
Волана ти е хванат за рейката която е хваната за предния мост където е хванат и ДВГ, при автоматика предаването от лоста към кутията мисля че е електрическо или в най-лошия случаи със жило, а между моста и купето обикновено има още едни тампони, така че според мен е нормално да осещаш вибрациите малко по силно върху волана, но малко, ако е силно тогава вече не е нормално, но какво може да е трябва да се види, това което се сещам засега е тампон на ДВГ или ск.кутия, но трябва да е маслен и да е изпуснал в следствие на това са се увеличили вибрациите на моста което ти осещаш на волана, но това е много вяла хипотеза.

П.С.: Сега видях, че колата ти е 850, защо не попиташ и в раздел 8ХХ, там може някой да е имал такъв случай.
Pages: 1 2