Волво Клуб - България

Full Version: ТОВА МАЙ Е НЕЩО СЕРИОЗНО ?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Така и аз като повечето от вас попаднах на този линк по необходимост... Проблема ми е следния , то не е един ми се струва колата ми е Volvo 460 GL 95г. с фабрична газова. Проблема е следния прекъсва , незнам от какво е смених цялото окабеляване и свещите и пак става този проблем??? Другия момент койо е при запалване колата си стои на нормалните 900 об./мин (е отначало си отива на 1300 об./мин ) но се успокоява , проблема идва вече при тръгване веднага изгасва , паля няма проблем веднага щом я дам на скорост и няма и 3м. и пак гасне така 2-3 пъти , след което ми светва ламбда сондата??? Ходих на специалисти и конкретизираха, че няма проблем и си е на ред. Ако някои знае или е имал същите проблеми моля да ми каже. Благодаря предварително. И между другото търсих ръководство за ремонт на Волво и попаднах на линковете които бяха сложени във форума. Ако имате нещо като .pdf файлове или книгата за ремонт по автомобила моля да ми помогнете. Благодаря предварително!
Така и аз като повечето от вас попаднах на този линк по необходимост... Проблема ми е следния , то не е един ми се струва колата ми е Volvo 460 GL 95г. с фабрична газова. Проблема е следния прекъсва , незнам от какво е смених цялото окабеляване и свещите и пак става този проблем??? Другия момент койо е при запалване колата си стои на нормалните 900 об./мин (е отначало си отива на 1300 об./мин ) но се успокоява , проблема идва вече при тръгване веднага изгасва , паля няма проблем веднага щом я дам на скорост и няма и 3м. и пак гасне така 2-3 пъти , след което ми светва ламбда сондата??? Ходих на специалисти и конкретизираха, че няма проблем и си е на ред. Ако някои знае или е имал същите проблеми моля да ми каже. Благодаря предварително. И между другото търсих ръководство за ремонт на Волво и попаднах на линковете които бяха сложени във форума. Ако имате нещо като .pdf файлове или книгата за ремонт по автомобила моля да ми помогнете. Благодаря предварително!
Милия, поредния патилан с фабрична газова. Обикновенно гасне при лоши настройки - например не стига газ, ако е спряна от винта за чувствителност или ако се е позапушила. Гасненето може да е от окабеляването - на изпарителят на изхода има стъпков мотор, 4 кабела 2 бобини и запушалка в средата, която се мърда. Служи за електронно регулиране на горивната смес в режим на газ. Аз нямах откъде да гледам и като си слагах отделен стъпков мотор замервах, уцелих кое как е но съм разменил местата на бобините, така работеше мн добре, но след 30-40сек празен ход гаснеше, размених ги и се оправи. Възможно е да си вързал нещо накръст там и като подадеш газ стъпковия мотор да затваря, а не да отваря.
Виали е предвидено за чиста газ и няма типичен филтър в газовия клапан, има само мембранка с топче вътре да разбива боклуците, в резултат изпарителя, стъпковият мотор на изхода, маркучите и смесителната плочка се клепат с масла и боклуци и често някои по финни неща се запушват.
Съвет - виж за пробка отдолу на изпарителя, развий я и и изчакай да се изтекат боклуците. Откачи си маркуча между изпарителя и смесителната плочка откъм изпарителя и виж отвътре дали е много мръсно, ако е много значи и в изпарителя и стъпковия мотор е така, тоест трябва ти майстор да го разглоби и почисти, не се връзвай да ти сменят мембраните, освен ако не ти покажат дупка в някоя от тях, най много някое гумено уплътнение и то ако е много скапано. Ако си сигурен че можеш да го разглобиш и сглобиш сам се въоръжи с търпение, нафта, марля и вълнен парцал Smile, на някои им се удава, аз не се наемам. На другия край на същия маркуч е смесителната плочка, виж дали не хлопа, дали са затегнати винтовете.
След като провериш и позачистиш каквото можеш сам и не си доволен може да се пробваш с настройка:
"...мен 1 майстор ме научи - затваряш винта за чувствителност докрай и от винта за минималните обороти регулираш празния ход, развиваш леко винта за чувствителност и даваш по рязко газ с ръка от жилото за да видиш как реагира мотора, когато започне да вдига бързичко оборотите точно както си я познаваш значи си уцелил. Ако врътнеш още съвсем малко мотора ще стане съвсем пъргав, ще обогатява леко сместа и ще гори повече, ако врътнеш леко наобратно ще бъде леко бедна сместа и няма да върви, ще трябва да я ръчкаш повече при ускорение и пак ще вдигне разхода ако не я караш съвсем пенсионерската. Трябва да уцелиш златния момент, тогава хем ще върви почти като на бензин, хем разхода ще е добър, внимавай защото поне на моето БРЦ този винт е много чувствителен..."
или <!-- m --><a class="postlink" href="http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board=agu&Number=1946321339&page=0&view=collapsed&sb=5&vc=1">http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1</a><!-- m -->
Може да си сменил свещи и окабеляване(кое, запалване или на газовата) , но това не означава че старите и поизносени не са по добри, пробвай първо със старите свещи за прекъсването, почисти си добре дистрибуторната капачка и палеца ако не си ги сменил.
Светването на ламбда сондата може да провериш от какво е ако имаш черната джаджа за самодиагностика между въздушния филтър и амортисьора, горе на височко е, ако я имаш някъде наоколо имаше подробно как се бачка с нея.
Линковете с ръководства и обяснения:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.volvoclub-bg.com/">http://files.volvoclub-bg.com/</a><!-- m --> без да гледаш папката Joro Smile , обърни внимание на кодовете за грешки в ръководството за инжекцион Сименс и особенно Vialle ...
ПП: ако все още не си доволен от резултата тръгваш по мъките да намериш майстор, ако не намериш си слагаш някакъв по свестен италиянски изпарител - около 130лв и си купуваш отделен стъпков мотор за около 50лв аз ще ти помогна да го вържем към електрониката. Естественно преди да тръгнеш да сменяш нищо не ти пречи да се пробваш сам да разглобиш оригиналния изпарител, да го почистиш и сглобиш, но това само ако си се решил вече да го сменяш...
извади си пепелника и намери около черната кутия 2 свързани с обувка кабели - синс бяло и черен, разкачи ги за няколко секунди и пак ги закачи. така се занулява газовия комп и му се задава нов цикъл на самообучение.
Успех...
Милия, поредния патилан с фабрична газова. Обикновенно гасне при лоши настройки - например не стига газ, ако е спряна от винта за чувствителност или ако се е позапушила. Гасненето може да е от окабеляването - на изпарителят на изхода има стъпков мотор, 4 кабела 2 бобини и запушалка в средата, която се мърда. Служи за електронно регулиране на горивната смес в режим на газ. Аз нямах откъде да гледам и като си слагах отделен стъпков мотор замервах, уцелих кое как е но съм разменил местата на бобините, така работеше мн добре, но след 30-40сек празен ход гаснеше, размених ги и се оправи. Възможно е да си вързал нещо накръст там и като подадеш газ стъпковия мотор да затваря, а не да отваря.
Виали е предвидено за чиста газ и няма типичен филтър в газовия клапан, има само мембранка с топче вътре да разбива боклуците, в резултат изпарителя, стъпковият мотор на изхода, маркучите и смесителната плочка се клепат с масла и боклуци и често някои по финни неща се запушват.
Съвет - виж за пробка отдолу на изпарителя, развий я и и изчакай да се изтекат боклуците. Откачи си маркуча между изпарителя и смесителната плочка откъм изпарителя и виж отвътре дали е много мръсно, ако е много значи и в изпарителя и стъпковия мотор е така, тоест трябва ти майстор да го разглоби и почисти, не се връзвай да ти сменят мембраните, освен ако не ти покажат дупка в някоя от тях, най много някое гумено уплътнение и то ако е много скапано. Ако си сигурен че можеш да го разглобиш и сглобиш сам се въоръжи с търпение, нафта, марля и вълнен парцал Smile, на някои им се удава, аз не се наемам. На другия край на същия маркуч е смесителната плочка, виж дали не хлопа, дали са затегнати винтовете.
След като провериш и позачистиш каквото можеш сам и не си доволен може да се пробваш с настройка:
"...мен 1 майстор ме научи - затваряш винта за чувствителност докрай и от винта за минималните обороти регулираш празния ход, развиваш леко винта за чувствителност и даваш по рязко газ с ръка от жилото за да видиш как реагира мотора, когато започне да вдига бързичко оборотите точно както си я познаваш значи си уцелил. Ако врътнеш още съвсем малко мотора ще стане съвсем пъргав, ще обогатява леко сместа и ще гори повече, ако врътнеш леко наобратно ще бъде леко бедна сместа и няма да върви, ще трябва да я ръчкаш повече при ускорение и пак ще вдигне разхода ако не я караш съвсем пенсионерската. Трябва да уцелиш златния момент, тогава хем ще върви почти като на бензин, хем разхода ще е добър, внимавай защото поне на моето БРЦ този винт е много чувствителен..."
или <!-- m --><a class="postlink" href="http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board=agu&Number=1946321339&page=0&view=collapsed&sb=5&vc=1">http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1</a><!-- m -->
Може да си сменил свещи и окабеляване(кое, запалване или на газовата) , но това не означава че старите и поизносени не са по добри, пробвай първо със старите свещи за прекъсването, почисти си добре дистрибуторната капачка и палеца ако не си ги сменил.
Светването на ламбда сондата може да провериш от какво е ако имаш черната джаджа за самодиагностика между въздушния филтър и амортисьора, горе на височко е, ако я имаш някъде наоколо имаше подробно как се бачка с нея.
Линковете с ръководства и обяснения:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://files.volvoclub-bg.com/">http://files.volvoclub-bg.com/</a><!-- m --> без да гледаш папката Joro Smile , обърни внимание на кодовете за грешки в ръководството за инжекцион Сименс и особенно Vialle ...
ПП: ако все още не си доволен от резултата тръгваш по мъките да намериш майстор, ако не намериш си слагаш някакъв по свестен италиянски изпарител - около 130лв и си купуваш отделен стъпков мотор за около 50лв аз ще ти помогна да го вържем към електрониката. Естественно преди да тръгнеш да сменяш нищо не ти пречи да се пробваш сам да разглобиш оригиналния изпарител, да го почистиш и сглобиш, но това само ако си се решил вече да го сменяш...
извади си пепелника и намери около черната кутия 2 свързани с обувка кабели - синс бяло и черен, разкачи ги за няколко секунди и пак ги закачи. така се занулява газовия комп и му се задава нов цикъл на самообучение.
Успех...
Не може да ти прекъсва и да не регистрира грешка в копютъра. Провери първо грешките и тогава може да ти кажем по-точно то какво може да е. При мен с бившето ми дето имаше фабрична прекъсваше от клеясал бушон на алармата и имобилайзера, така че може да е от всичко.
Не може да ти прекъсва и да не регистрира грешка в копютъра. Провери първо грешките и тогава може да ти кажем по-точно то какво може да е. При мен с бившето ми дето имаше фабрична прекъсваше от клеясал бушон на алармата и имобилайзера, така че може да е от всичко.
Благодаря много за отзивчивостта ! Наистина не вярвах ,че някой ще ме вземе насериозно!!! Смених окабеляването на запалването , обаче нулева файда , ще проверя и това което ми каза благодаря за съвета! А аз честно казано си нямам почти никаква идея как става диагностиката на автомобила и затова казвам каквото са ми казали в сервиза... Ама и то не е много сигурно, а пък и не ми се дават излишни пари ( български манталитет ) за "ходене по мъките". Благодаря още веднъж !
Благодаря много за отзивчивостта ! Наистина не вярвах ,че някой ще ме вземе насериозно!!! Смених окабеляването на запалването , обаче нулева файда , ще проверя и това което ми каза благодаря за съвета! А аз честно казано си нямам почти никаква идея как става диагностиката на автомобила и затова казвам каквото са ми казали в сервиза... Ама и то не е много сигурно, а пък и не ми се дават излишни пари ( български манталитет ) за "ходене по мъките". Благодаря още веднъж !
Ами ела в събота и ако имаш букса ще ти направим диагностиката. Ако не можеш, пиши с кой двигател си.
Ами ела в събота и ако имаш букса ще ти направим диагностиката. Ако не можеш, пиши с кой двигател си.
Pages: 1 2 3 4