Волво Клуб - България

Full Version: Технически въпроси за 240 GLE
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
За да не пускам тема за всичко, което ме интересува по колата ще пиша всичко в тази тема. Като начало ме интересува как са монтирани предното и задното стъкло, дали са лепени или се държат само от уплътнението ? Намират ли се нови уплътнения ? Намират ли се щипки за лайсните по купето или от каква кола стават ?
Предното стъкло е лепено,а задното е на уплътнение.Щипките от Лада са подобни ,но не държат като оригиналните.При вносителите на автостъкла можеш да провериш за нови уплътнения.Поздрави.
Щипките са тегавиня и където няма или не ловят - ще треа да се взимат други мерки...
А как стои въпроса с щипките на лайсната от предното стъкло Sad ? Много гадно се чупят Sad Дали могат да се поръчат, също и уплътнението от лайсната.
Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?
indenor xd-88 Wrote:Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?

Мен също ме интересува схемата за обезвъздушаване. Търсих доста из интернет,но досега имам намерени няколко различни начина по които се обезвъздушава. Наистина както казва колегата спир.апарати на предните колела са с по три пробки за обезвъздушаване - по две отстрани на спир.апарат и една отгоре. Ако някой е правил това упражнение моля да сподели опита си. По принцип спир.система на 2хх е доста по-различна от тази на останалите коли, имам в предвид че е двойнокръгова диагонална и отпред на всяко колело е с по два спир.маркуча и по четири спир.цилиндърчета на апарат. Отзад към моста има два маркуча и разпределител на спир.усилие на задните колела (т.нар. "кантарче"). Може да прозвучи странно,но системата доста наподобява тази на Москвич 408 и 412 :wink: . Поне това което виждам в стария осмак на баща ми,който все още е в движение.
Колеги, на моята двойка ги обезвъздушавах като почвах от най-далечното колело или задно дясно , слет това задно ляво предно дясно и най-на края предно ляво . Няма значение с колко пробки са апаратите стигнеш ли до колелото ги обезвъздушаваш . Номера е да не ги откъснеш при отвиването .
indenor xd-88 Wrote:Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?
Системата е двукръгова и се обезвъздушава в определен ред.Дясната схема е за 240.[attachment=18583]
Ivo Wrote:
indenor xd-88 Wrote:Как се обезвъздушава спирачната система ? На апаратите гледам че има по три болтчета...в какъв ред да действам ?
Системата е двукръгова и се обезвъздушава в определен ред.Дясната схема е за 240.[ATTACHMENT NOT FOUND]


Благодаря ти Иво,както винаги точен и навременен отговор :thumbleft: .
Попитах понеже аз разполагам с ето това :

:roll: :roll: :roll:
Pages: 1 2 3 4 5