mirkovinkata Wrote:Нормално.... новите коли са много по сигурни от Волво 85-90та година
Не си прав колега
,аз лично съм тествал здравината на 7хх серия,и мога да те уверя че това е един невероятно сигурен автомобил,с още по-невероятна пасивна защита за пътниците-ето темата <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=2091">viewtopic.php?f=5&t=2091</a><!-- l --> !
Също мога да ти покажа едно челно ударено Волво 940 в бетонни ограждения,със скорост не по-малка от 80км.ч.,и ефекта беше:колата е тотална щета,водачката беше леко уплашена,хората които минаваха питаха-"колко човека са загинали".Този инцидент стана миналата година,на бул."Цариградско шосе",гаража на "Волф"-пред бензиностанцията .
Съжалявам че за пореден път не се въздържам от мнение по такава тема(за което Чавдар е виновен :mrgreen: ),но и преди съм го казвал-имам 2хх,7хх,и 9хх серия на Волво,и съм готов(срещу съответната добра цена за колата)да направя подобен краш тест срищу всеки друг автомобил!
Поздрави на всички,и нищо лично
Жалко за гредата, защото кулера не ми изглежда да е по-голям от стандартния. Сега прегледах и тази стара тема с окепазеното "би-турбо" - жалко за колата
killara Wrote:.. е махната алуминиевата греда на бронята, за да има място за по-големия кулер, което за това купе може да доведе до доста сериозни поражения, при един евентуален сбъсък. Тази греда, освен че поема доста голяма част от енергията, при сбъсък, се явява и единствената твърда връзка, между двата рога в буферната част на купето, преди предния мост.
Колеги прави сте затова че 7,8,9-та серия са много здрави и сигурни коли. Ако е одрязана предната греда нормално е да се смачка така... Със сигурност не са по здрваи от новите автомобили и сега ще ви кажа защо
Давам пример с моето 460 96-та година. Преди две години един пернишки бакшиш циганин ми влезе в задницата с около 80-100км ( аз бях спрял на аварийни), той беше със шкода фабия от тия малките 2005-2006та. Резултата беше такъв че на него половина предница му изчезна, съответно на мен половината багажник изчезна. Това което ми направи впечатление е че точни тези "crumple zones" които поемат удата на 4-ката са около 30см.дълги, те си свършиха работата обаче донякъде понеже точно тези зони бяха поизгнили не външно ами отвътре беше тръгнала ръждата и съответно не поемат достатъчно добре удата и той се пренася към носещата греда на купето. Колата ми отдоло ако я погледне човек няма петънце ръжда никъде, но всъщност ръждата я яде отвътре!!
Та мисълта ми е че кола на 20години няма технологиите и здравината като на една нова кола !
kire Wrote:mirkovinkata Wrote:Нормално.... новите коли са много по сигурни от Волво 85-90та година
Не си прав колега ,аз лично съм тествал здравината на 7хх серия,и мога да те уверя че това е един невероятно сигурен автомобил,с още по-невероятна пасивна защита за пътниците-ето темата <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=2091">viewtopic.php?f=5&t=2091</a><!-- l --> !
Също мога да ти покажа едно челно ударено Волво 940 в бетонни ограждения,със скорост не по-малка от 80км.ч.,и ефекта беше:колата е тотална щета,водачката беше леко уплашена,хората които минаваха питаха-"колко човека са загинали".Този инцидент стана миналата година,на бул."Цариградско шосе",гаража на "Волф"-пред бензиностанцията .
Съжалявам че за пореден път не се въздържам от мнение по такава тема(за което Чавдар е виновен :mrgreen: ),но и преди съм го казвал-имам 2хх,7хх,и 9хх серия на Волво,и съм готов(срещу съответната добра цена за колата)да направя подобен краш тест срищу всеки друг автомобил!
Поздрави на всички,и нищо лично
Познавам водачката на това 940 и наистина колата беше тотал а тя имаше малко охлузвания!
http://www.youtube.com/watch?v=TFIYS20Dj...C53CD91A9D
Моля за коментар.
Не ме разбирайте погрешно, аз съм голям фен на 2хх и 9хх сериите! Но наистина ли вярвате, че толкова стари автомобили с уморени каросерии могат да конкурират новите? Мислите ли, че 9хх има шанс срещу С-80 (те са в един клас)? Имам предвид шанс за шофьора и пасажерите? Легенди съм чувал много. Някой оцелял след ПТП с 200 км/ч... Директен удар с 80км/ч често води до сериозни наранявания за шофьора и още по-често за пасажера до него (мястото на мъртвеца във всяка кола), а вие правите реклама с леки охлузвания! Към колегата, който е ударен странично с над 70 км/ч ще кажа - много се радвам че е невредим. Това е най-важното! След това да погледне тестовете, които се правят в момента (EuroNCAP) за страничен удар. Провеждат се с 50 км/ч, а ако удара е в стълб и с по-малко. Да види деформациите по съвременните волва и да помисли пак да ли са го шибнали с над 70! Разликата в енергиите е почти двукратна! В заключение - виждал съм автомобил от същия клас ударен странично в стълб. Според разследването скорост на удара около 40 км/ч. Стълба беше попаднал в средната колонка между двете врати... За съжаление водача - млад мъж - загива на място в следствие на счупен врат от инерцията
Така че по-спокойно с рекламите, че току виж някой БГ каскадьор се върже
.
Правилно те разбирам
Лошо за Волво не мога да кажа.
А на теб да не ти се налага никога да пробваш колко е здраво.
Поздрави на всички!
Двигателист Wrote:Правилно те разбирам
Лошо за Волво не мога да кажа.
А на теб да не ти се налага никога да пробваш колко е здраво.
Поздрави на всички!
Повярвай ми той знае много добре колко е здраво Волво-то . Аз също и то от опит и никога няма да го заменя .
Който не се е блъскал с 7хх и 9хх незнае какво е да си сигурен че ще уцелееш и даже може да си идеш сам с колата си .
Едно клипче и оставам коментарите на вас... <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=pbGiscLM9-U&feature=player_embedded">http://www.youtube.com/watch?v=pbGiscLM ... r_embedded</a><!-- m -->
Преди околу 5-6 години с един приятел катастрафирахме с една Хонда сивик с 65-70км.ч. и ме вадиха от колата защото ме затисна таблото .
Ето малко и от мен за китайските и японски краш тестове за които коментара е излишен.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=OC-LMRcjyRk&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=OC-LMRcj ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILICT4M&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=Mbe5ILIC ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=D827IxEJVS4&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=D827IxEJ ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=nUNMOPDniAw&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=nUNMOPDn ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=WAWqpya31-s&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=WAWqpya3 ... re=related</a><!-- m -->