05-17-2011, 05:30 PM
Pages: 1 2
05-17-2011, 08:24 PM
Мога да ти помогна с тази информация от Vida - волтаж след потенциометъра при отворено и затворено положение:
U≈1.3 V at zero accelerator pedal (AP) depression
U≈4.15 V at full accelerator pedal (AP) depression
Прилагам ти и описание на данните от всички сензори.
U≈1.3 V at zero accelerator pedal (AP) depression
U≈4.15 V at full accelerator pedal (AP) depression
Прилагам ти и описание на данните от всички сензори.
05-18-2011, 02:50 PM
Този клапан е така наречения "авансатор" и от него зависи в голяма степен дали ще ти върви добре колата .
Направих измервания на моя , за по сигурно с два цифрови мултицета ( единия е 5 пъти по скъп от другия ).
Та значи скъпия показа 13,2 ома като грешката на сондите е 0,6 ома ( като се допрат сондите една до друга ) =12,6 ома чисто.
В по високия обхват ми показваше направо 13 ома .
Според другия уред съпротивлението е 12,00 ома .
Зависи и ти с какво ще го мериш , но за мен съпротивлението на клапана е 12-13 ома.
Дано съм ти бил полезен .
Направих измервания на моя , за по сигурно с два цифрови мултицета ( единия е 5 пъти по скъп от другия ).
Та значи скъпия показа 13,2 ома като грешката на сондите е 0,6 ома ( като се допрат сондите една до друга ) =12,6 ома чисто.
В по високия обхват ми показваше направо 13 ома .
Според другия уред съпротивлението е 12,00 ома .
Зависи и ти с какво ще го мериш , но за мен съпротивлението на клапана е 12-13 ома.
Дано съм ти бил полезен .
05-19-2011, 05:56 PM
Благодаря за помоща,полезна е.
Ама ми казаха,че требва да е 14ома /инфо от програма за диагностика/
Друг ше потвърди ли.
Ама ми казаха,че требва да е 14ома /инфо от програма за диагностика/
Друг ше потвърди ли.
05-19-2011, 06:29 PM
На програми не вярвай, те няма как да го премерят в омове, те мерят пад на напрежение. Както виждаш и данните от Вадис са дадени приблизително. Важното е да сменя показания, нататък в компютъра има алгоритъм за корекция.
05-19-2011, 08:48 PM
А какво не са добре твойте клапани ? На мен ми се наложи да сменя моя , защото от него капеше нафта . Електрически си беше добре - това все пак е електромагнит . Във форума на Рено имаше снимки на един фен , който беше разкапсуловал този клапан и му беше направил супер ремонт .
05-20-2011, 04:12 AM
Ами прави тва,че сама покачва оборотите като не е на скорост.И диагностиката казва,че тва е проблема.
05-20-2011, 06:41 AM
В какви граници ги покачва оборотите? Питам защото и моята 40-ска преди ги правеше тези магарии в рамките на 100 оборота. Смених нафтовата помпа и два такива клапана, но проблема си остана. Мисля си, че проблема ти е на друго място.
05-20-2011, 08:45 AM
vin_d Wrote:Ами прави тва,че сама покачва оборотите като не е на скорост.И диагностиката казва,че тва е проблема.
Как точно го показва? Има записана грешка или стойностите не са очакваните. Най-точно е да дадеш контакт и да премериш напрежението между маса и контактите на датчика. На единия извод компютъра подава 5 волта, на другия трябва да е:
U≈1.3 V - педала не е натиснат
U≈4.15 V - педала натиснат докрай
Със съпротивление не е много актуално - 2-3 ома е нищо.
05-20-2011, 12:01 PM
И при мен се е разкапал, та мисля и аз да ремонтирам- в краен случай да го сменя. Ако е успешен ремонта се спестяват около 120лв май. Ще има и снимки, но не знам кога ще ми остане време да се хвана.
Pages: 1 2