Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с стартера на 340
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
То проблема ми е същия като на колегата с 440-ката - като е студена всичко си е наред, но като загрее само се чува едно щракане и не иска да завърти. Сутринта го свалях, изчистих му клемите, четките само не можах да се убедя дали са добре - бяха около 12 mm.
Приемам предложения за някой мастор или какво би могло да му е.
То проблема ми е същия като на колегата с 440-ката - като е студена всичко си е наред, но като загрее само се чува едно щракане и не иска да завърти. Сутринта го свалях, изчистих му клемите, четките само не можах да се убедя дали са добре - бяха около 12 mm.
Приемам предложения за някой мастор или какво би могло да му е.
Проблема може да е в клемите на бендикса - при мен редовно се получаваше това- изтъркват се, изкривяват се от топлината и не дават контакт. Пробвай с по-яка жица да дадеш накъсо двата болта дето стърчат отзад (само допри краищата на жицата) - би трябвало да завърти стартера. Аз си имам такава за резерва винаги в жабката. Ако завътрти значи проблема е в тези пластинки на бендикса. Тях обаче ми ги оправяха майстори, дори ми се наложи да купя нов бендикс.
Проблема може да е в клемите на бендикса - при мен редовно се получаваше това- изтъркват се, изкривяват се от топлината и не дават контакт. Пробвай с по-яка жица да дадеш накъсо двата болта дето стърчат отзад (само допри краищата на жицата) - би трябвало да завърти стартера. Аз си имам такава за резерва винаги в жабката. Ако завътрти значи проблема е в тези пластинки на бендикса. Тях обаче ми ги оправяха майстори, дори ми се наложи да купя нов бендикс.
И аз си мисля че е от там, но така като го гледам е капсуловано и не ми е ясно как да го отворя или по скоро как да го затворя после.
И аз си мисля че е от там, но така като го гледам е капсуловано и не ми е ясно как да го отворя или по скоро как да го затворя после.
Ами аз лично не съм го отварял - майсторите си знаят, о ако го прави проблема най-вероятно е тръгнало към ново и ако имаш възможност (финансова) по-добре направо го смени - около 30-40лв мисля че е с труда. Иначе ще е половинчато решение без да знаеш кога пак ще те остави на пътя. А иначе рвезервата- жица!!Smile
Ами аз лично не съм го отварял - майсторите си знаят, о ако го прави проблема най-вероятно е тръгнало към ново и ако имаш възможност (финансова) по-добре направо го смени - около 30-40лв мисля че е с труда. Иначе ще е половинчато решение без да знаеш кога пак ще те остави на пътя. А иначе рвезервата- жица!!Smile
момчета за бендикс или за вкючвател говорим?при мене проблема беше в вкючвателя.купих нов,искара 3 месеца и го хвърлих.разкапсоловах стария,лесно става на менгеме с чукче и отверка.В повечето магазини за руски автомобили продават медни болтове,който точно си стават.е може би е добре да покажете какво ви тябва.капсоловането става с чукчето,пак на менгемето.УСПЕХ
момчета за бендикс или за вкючвател говорим?при мене проблема беше в вкючвателя.купих нов,искара 3 месеца и го хвърлих.разкапсоловах стария,лесно става на менгеме с чукче и отверка.В повечето магазини за руски автомобили продават медни болтове,който точно си стават.е може би е добре да покажете какво ви тябва.капсоловането става с чукчето,пак на менгемето.УСПЕХ
Pages: 1 2 3