Волво Клуб - България

Full Version: Съвет за смяна на антифриз Volvo V40 1.9 DTI 99г
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колега,ще те помоля на лични да ми пратиш VIN номера на колата си.Лично се ангажирам да ти пратя книжка за експлоатация на твоя автомобил с подробен сервиз менуал.
А доколкото разбрах и "брадчеда" ти имал магазин за части и други такива.Съберете се по роднински,пийте по една бира и той ще ти ги доразкаже нещата.
Нищо лично,но форума се задръсти от безполезни теми и едни и същи питания.А когато му затрябва нещо на човек ,неможе да го намери.
MatZo Wrote:Ами определено ще го сторя това.Поетапно всичко ще се случи.При източването достатъчно ли е от пропката,която сигурно в някъде долу или на радиатора или ще погледна.ВЕднага ли след като я разкарам 30 мин да източвам или да чакам да изстине.При теб каза,че неис източил 800мл.Защо не си ги зточил не си изчакал ли или друг е бил проблема?И колко ти попбра твойта ориентировъчно и много ли е скъп този червен антифриз.Никога не съмвиждал червен.На баща ми на пежото е син.Взима го от работа.Този не бил добър.Ще търсим червен тогава.Като го направя това ще споделя ако има нещо интересно Wink.Все пак благодаря и извинявайте,чер ви карам да повтаряте писания.Но не видях точно такъв въпрос да е обсъждан Wink

Източваш дакото е топла....
Веднага слесд това се долива новия антифриз.
Ако не искаш да имаш утайки, след добавката промий с вода.
Ако не ти е много мръсен стария антифриз, източи го, разкачи няколко маркуча и после надувай с маркуча от чешмата, докато отвсякъде потече бистра вода. После закачаш всичко на мястото му и наливаш новия антифриз. Палиш да загрее до включване на перката като следиш температурата дали е в граници. Като изстине доливаш и после няколко дена следиш нивото. Това е целия филм.
1. Когато се източва на дизелака /а и на бензиновите/ антифриза, не е нужно да се вади маркуча от радиатора. За целта има пробка в долната лява част на радиатора /гледайки към него застанал пред отворения капак на колата.
2. Капацитета на охладителната система по книжка е 6,3 литра. Аз лично налях около 6,1 литра. Явно защото беше останала малко вода от промивката.
3. Промивка се прави поне двукратно, като наливаш вода от чешмата, палиш и чакаш да отвори термостата. Прави се с цел задържаното количество стар антифриз да се смеси водата и после да се източи.
4. Търси антифриз, на който на етикета е написано G12. В повечето случаи цветът му е червен, но има и розов и в други цветове. Важното е да пише G12. Марката не е от значение. Аз налях HEPU по 18 лева 1,5 литрова опаковка, концентрат. На теб ще са ти нужни 3 литра концентрат и 3-4 литра дестилирана вода. Разрежда се единствено с дестилирана вода. Не слагай чешмяна, пресича се.

Успех!
Благодаря за съветите.Когато направя това ще споделя какво се е случило.Ако е имало нещо интересно допълнително също.Да за антифриза мис тана ясно.Поизчетох и други работи само такъе G12 трябва да бъде.Щом няма значение марката ще действам по осмотрение.Още веднъж благодаря Wink
Pages: 1 2