Волво Клуб - България

Full Version: Малко от чуждите форуми
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Няма какво да обяснявам, те хората са си го написали Big Grin ...всеки с проблемите си...

отг. 1: Значи автора на темата мога да му кажа, че според мен 156ците са основно два вида:

1) едните са по-слабичките дизели къмто 1.9, малко звучащи като трактор и вървящи на 2500 об, но пък вървящи нелошо и нескъпо ако са били обслужвани и подържани. На някои от тях собствениците се хвалят с тях в 1 тема и в друга обясняват изтънко колко бил чуплив бензиновия туин спарк, докато се молят да не им изпуши турбото че много скъпо, и

2) Бензиновите туин-спарк 156ци, които са проблемни ако са необслужвани и дупени преди да ги вземеш. Те имат повече чарколяци под капака, които по-бързо се износват (2 вала, вариатор, 8 свещи и какво ли още не) и са по-капризни, считай по-скъпи за ремонт - особено по-големите мотори 2.0 и нагоре (по-скъпия дебитомер напр.). Повечето бензинови 156ци, за разлика от повечето дизелови 1.9, се купуват и карат предимно от хора които имат финансовата възможност (считай кеш в джобеца) да хранят с гориво тая машина, да правят основни ремонти и да сменят всичко възможно. Никъде тук няма да прочетеш собствениците на туин спарк да се хвалят в никоя тема колко са им бързи бензинките, нито пък да плюят дизелите - те просто си сменят всичко дето мърда под капака, даже някои като мене по 2 пъти някои части, минават те като пътен знак с 4500 оборота, слушат си надъхващия мощен рев на форсирания бензинов туин спарк, и се усмихват.

Опитвам се да ти кажа че каквато и модификация на 156 да си купиш, е на късмет малко, употребявана е все пак - а и ти питаш повече за последващи проблеми, а не какво да гледаш при покупката. Дано съм ти бил полезен. А, да - сменял съм и турбина. На 2.0i

отг. 2:Много ти здраве, моето турбо е с променлива геометрия и може да мине с ремонтен комплект Въпросът е можеш ли да поддържаш постоянна скорост от типа на 180 км/ч оттук до Стара Загора да речем, без да ти пръдне мотора, щото аз мога и го правих последно срещу 6,66/100 разход При тва без да съм сменял всичко под капака, камо ли по два пъти
За плюенето малко си се олял, щото форума бъка от голфаджийски постулати от типа на "газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина за каране"

отг. 3:Говориш за голфаджийски постулати, ама поддържаш около 180 км/ч по магистралата, при ограничение 130... ех, идилия...