Волво Клуб - България

Full Version: Съвети за V40 1.9D '03
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=90851.0" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=90851.0</a><!-- m --> Ето снимки на почистване на EGR клапан.При нас е абсолютно същата процедура.

ЕТо тук съм снимал въпросните филтър на картерни газове(горе до щеката за масло с червени точки иохладителя за масло (точно пред масления филтър това кафявото)

ДА те попитам momk0 съединителя къде ти отделя?
започва някъде от средата като чели - може би малко по рано, но със сигурност не е горе високо. Това би трябвало да е добре нали?
Принципно да,добре е.Защото и при мен самите обороти ми падат като съм по средата на хода някъде,но като че ли по нагоре е основното му отделяне.Абе кво да ти кажа - карай и се не бой. :wink:
всичко дотук добре, но всички тия операции по подменянето на гореспонетатите филтри и почистване на ЕГР клапана малко ми изглеждат сложни или по скоро не съм сигорен че ще се справя така добре както вас :confused1:

някой може ли да ми каже колко би струвало майстор да ги направи тез неща и къде най добре да ида?

Все пак съм на 23 а нямам техническо образование(Аз съм музикант-звукорежисъор)
Днес се опитах да почистя ЕГР-а по примера от линка по-горе от форума на Рено. Не успях да го отделя от колектора. Мъчих, напъвах,ръчках с едно като тънък секач/клин за да отлепи....разклаща се леко, но не излезе. Междувременно заваля и сглобих всичко обратно. Обаче, имам чуството, че ЕГР-а ми е затапен. М/у него и блока на колектора има ламаринка, с някакви набити цифри на нея (изглежда заводско, не като да е поставяно от някой като мене Smile ).Та това или е заглушка или е дроселираща бленда или да играе роля на гарнитура (може да е гумено-металическа) или нещо подобно. Но определено от отвора от където би трябвало да идват газовете от ЕГР-а имаше само като нагар. Иначе колектора си е доволно мръсен с мазнотии, но като че ли не е от ЕГР-а. В този ред на мисли, гледам, че картерните газове връщат подобаваща гняс към въздухопровода и нали стана дума за смяна на филтъра за картерни газове, си мисля, дали не е по-добре, да изкарам този филтър, за да може да си минават спокойно маслените пари, да разкача там където влиза след въздушния филтър и да го затапя, а самите картени газове да ги обърна надолу някъде и да си отиват в атмосферата и да не ми цапат въздухопроводите.
И аз мислех,че с тази ламаринка е затапен,което за ДЦИ моторите не се препоръчва.Иначе аз нямах проблеми с изваждането и чистенето.Що се отнася до филтъра за картерни газове - все си мисля,че няма да е толко просто,колкото го описваш.Аз не бих опитал,защото все пак това не е от старите архаични двигатели с които може да се правят всякакви извращения.

momk0 Филтъра за картерни газове е елементарен и се завиват и развиват 2 болта,охладителя вече може да накараш някой майстор да ти го свали,също и ЕГР-а.Не вярвам,че ще ти вземат повече от 30-40лв за последните 2 неща.

п.п Напоследък наблюдавам,че все повече млади хора купуват комбита,дори да не са семейни,в това число и аз,явно лека полека ни идва акъла и на младите. :wink:
Pages: 1 2 3