Волво Клуб - България

Full Version: Възстановяване на фарове
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Виж тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsforvolvosonline.com">http://www.partsforvolvosonline.com</a><!-- m -->
ако ги нямат можеш да им пратиш запитване, те са свесни момчета и отговарят пък и работят с нашата страна и не е проблем
Виж тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.partsforvolvosonline.com">http://www.partsforvolvosonline.com</a><!-- m -->
ако ги нямат можеш да им пратиш запитване, те са свесни момчета и отговарят пък и работят с нашата страна и не е проблем
момчета,някаде четах за някъв спрей...?но немога данамеря каде.някой имали идея какво е що е и имали почва у нас???не е за мен а за един с пасат,но знаещ ли.........
момчета,някаде четах за някъв спрей...?но немога данамеря каде.някой имали идея какво е що е и имали почва у нас???не е за мен а за един с пасат,но знаещ ли.........
Незнам точно за какъв спрей става на въпрос, но ме съмнява че ще успее да се докара същото качество, аз съм много доволен от мойте, сега си се вижда, а напреди бях почнал да развивам прилепски способности.
Незнам точно за какъв спрей става на въпрос, но ме съмнява че ще успее да се докара същото качество, аз съм много доволен от мойте, сега си се вижда, а напреди бях почнал да развивам прилепски способности.
pepito_p Wrote:Прочел съм го много добре , като не мога да ги ползвам защо са ми ?
Там изрично е споменато ,че не могат да се използват заедно с къси с изключение на случай , когато е намалена видимостта ! Ама това са досадни подробности ,с които ще се налага да се съобразявам !!!
Забранени са разбира се и то не защото са турнати еди къде си, а защото светят по различен начин и при ясно време дразнят очите. Не знам дали някой се е опитвал да кара само на халогени, но ако го е правил трябва да му е станало ясно, че те не осветяват нищо по пътя. Не зная точно какъв е принципа на халогена, но си мисля че просто не прави концентриран лъч светлина като при основните фарове, а по-скоро я разпръсква, като по този начин се избягва пелената която се образува при мъгла.
Мен лично са ме спирали и глобявали на караулката за Пловдив за включени халогени при ясно време.
pepito_p Wrote:Прочел съм го много добре , като не мога да ги ползвам защо са ми ?
Там изрично е споменато ,че не могат да се използват заедно с къси с изключение на случай , когато е намалена видимостта ! Ама това са досадни подробности ,с които ще се налага да се съобразявам !!!
Забранени са разбира се и то не защото са турнати еди къде си, а защото светят по различен начин и при ясно време дразнят очите. Не знам дали някой се е опитвал да кара само на халогени, но ако го е правил трябва да му е станало ясно, че те не осветяват нищо по пътя. Не зная точно какъв е принципа на халогена, но си мисля че просто не прави концентриран лъч светлина като при основните фарове, а по-скоро я разпръсква, като по този начин се избягва пелената която се образува при мъгла.
Мен лично са ме спирали и глобявали на караулката за Пловдив за включени халогени при ясно време.
Първата 940 ка си взех с много загубени фарове ама съвсем скапани.
Едвам се прибрах от София - 15 дек 18.00 часа тръгнах от Сф за Дч

Пълен ужас .
Едвам се прибрах.

Потърсих други - II употреба или нови .При обявените цени трябваше да си продам колата за да и купя фарове .

И понеже съм си малко циганче започнах да търся решения ....


Елементарното е гениално - винаги
ОГЛЕДАЛНО ФОЛИО
Продава се във всяка фирма занимаваща се с рекламна дейност.
И не струва много - спрямо другите цени.

Вече става въпрос на нерви , време , малко инстумент напр. макетен хож и ножица , отверка и силикон за запечатване на стъклото след обновяването , и за около 1 час на фар за 940 - троен рефлектор в едно стъкло имате напълно въстановен на около 99% ( не казвам 100% защото не съм имал удоволствието да видя как светят като нови) фар .

Отначало се притеснявах за топлината отделена от лампата - какво ще стане с покритието от фолио , тази зима ми се налагаше постоянно да светя - знаете - закони някакви - абе в общи линии мога да дам поне три години гаранция - от личен опит.

Та така ако някой има проблем с възтановяването да свирка .

B.W. На повечето ми машини (трактори и комбайни) фаровете вече са възтановени по този начин и аз и хората които ги карат са очаровани как за стотинки имат СВЕТЛИНА
Първата 940 ка си взех с много загубени фарове ама съвсем скапани.
Едвам се прибрах от София - 15 дек 18.00 часа тръгнах от Сф за Дч

Пълен ужас .
Едвам се прибрах.

Потърсих други - II употреба или нови .При обявените цени трябваше да си продам колата за да и купя фарове .

И понеже съм си малко циганче започнах да търся решения ....


Елементарното е гениално - винаги
ОГЛЕДАЛНО ФОЛИО
Продава се във всяка фирма занимаваща се с рекламна дейност.
И не струва много - спрямо другите цени.

Вече става въпрос на нерви , време , малко инстумент напр. макетен хож и ножица , отверка и силикон за запечатване на стъклото след обновяването , и за около 1 час на фар за 940 - троен рефлектор в едно стъкло имате напълно въстановен на около 99% ( не казвам 100% защото не съм имал удоволствието да видя как светят като нови) фар .

Отначало се притеснявах за топлината отделена от лампата - какво ще стане с покритието от фолио , тази зима ми се налагаше постоянно да светя - знаете - закони някакви - абе в общи линии мога да дам поне три години гаранция - от личен опит.

Та така ако някой има проблем с възтановяването да свирка .

B.W. На повечето ми машини (трактори и комбайни) фаровете вече са възтановени по този начин и аз и хората които ги карат са очаровани как за стотинки имат СВЕТЛИНА
Pages: 1 2 3 4 5 6 7