Волво Клуб - България

Full Version: Диаграмите на B4204S
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ако някой има диаграмите за мощност, въртящ момент, специфичен разход и т.н. за B4204S ще може ли да ги постне или поне да даде линк към тях в нета.
Мерси предварително.
http://www.rri.se/index.php?DN=29&List=U-Z
Само модела трябва да си намериш от списъка.
E баш тоя мотор го няма ни при седаните ни при комбитата :?
Дано да ти свърши работа :

[attachment=18656]

ето тук и още малко инфо :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/vin_40.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.volvoclub.org.uk/vin_40.shtml</a><!-- m -->
Meрси колега.
Потвърждава ми се практическото наблюдение за въртящия момент а именно че усещам с кръста си теглителната сила на два етапа а именно точно около 3000 оборота и малко над 4200.Мислих си че си втълпявам и че не би трябвало да го има този ефект и че би трябвало максималния въртящ момент да има само един максимум но явно че мотора си е чешит както показва и диаграмата.
Сега някой ако изкопае и диаграма за специфичния разход на гориво ще е златен.Предполагам че минималния разход ще изскочи около 3500об. ама да видим.
Не съм убеден, че някой се е занимавал да прави такива измервания Big Grin Big Grin Дори да се намери някакво инфо от завода...то тези измервания са стендови и не отчитат реалните параметри (да не говорим че са рекламни). Със същата точност, може да се изчисли ефективният специфичен разход на ДВГ, а ако сложиш загубите в скоростите и колелата...то ще се доближиш още до реалния, но пак ще е само информативно (ще взема да го сметня някой ден, ако имам време).
Това с въртящият момент наистина се забелязва.... а дали е ефект или дефект... това само шведите го знаят Big Grin Факт е че след 4000 оборота колата полудява, а до 3500 няма никой Big Grin Нищо чудно да излезе, че при първия пик, разхода на гориво е най-нисък.....защото при втория пък оборотите са много. Това може да се разбере, ако се определи цикловото количество гориво Smile
E то е ясно че всичко е само информативно и че не е въпроса за абсолютна точност, просто ме човърка от вътре.
Естествено изключваме загубите след мотора, въздушно съпротивление и другите фактори и се съсредоточаваме само върху двигателя както каза колегата върху стендовите измервания.
Много ме кефи този мотор колко е странен и как изведнъж се побърква да хвърчи :lol:
има ли някъде подобно нещо за дизелите от 2003 по конкретно: 1.9 D 115hp
В Интернет има много информация,стига човек да има желание да я намери.И наистина дадената информация да е крайно нужна.
Ако идеята е да дадем задача на определени хора и те да си загубят времето(за което същите не получават пари),то това вече не е взаимопомощ,а издевателство към хората с добри сърца и намерения.
-е не беше нужно да ми съставяш такива изречениа с идеята да ми кажеш, че ме мързи да се разровя.... :|

намерих информация, но не беше така добре формулирана като на .pdf-a който сподели, и за това попитах дали някой знае по добър източник. :happy8:
Pages: 1 2