Волво Клуб - България

Full Version: Имам малък проблем със задните светлини мигачи и един стоп..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,

Имам проблем с моето любимо Волво 340 ДЛ и по-точно със задните мигачи и единия заден стоп . Реших да си сменя фаровете след това от чисто любопитство завъртях двете врътки които се намират на гърба на самите фарове, въобще незнаех за какво са, след което видях че десния мигач свети на по-дълъг интервал а левия мигач започна да свети на по-къс интервал !? Отново завъртях въпросните "врътки" на фаровете след което и двата предни мигача започнаха да мигат на по-късия интервал а задните мигачи отказаха да мигат плюс единия заден стоп който спря да свети !?!?!? Много ще се радвам ако някой успее да ми каже да си върна така скъпоценните ми задни мигачи и стопа.
Здравейте,

Имам проблем с моето любимо Волво 340 ДЛ и по-точно със задните мигачи и единия заден стоп . Реших да си сменя фаровете след това от чисто любопитство завъртях двете врътки които се намират на гърба на самите фарове, въобще незнаех за какво са, след което видях че десния мигач свети на по-дълъг интервал а левия мигач започна да свети на по-къс интервал !? Отново завъртях въпросните "врътки" на фаровете след което и двата предни мигача започнаха да мигат на по-късия интервал а задните мигачи отказаха да мигат плюс единия заден стоп който спря да свети !?!?!? Много ще се радвам ако някой успее да ми каже да си върна така скъпоценните ми задни мигачи и стопа.
"Врътките" са за регулиране на фаровете (до къде да светят). Когато мигачите започнат да мигат по-бързо - означава че някоя крушка не свети. Най-добре си прегледай буксите където кабелите влизат в стоповете, също така контактите между фасунгата и стопа както и между нея и самата крушка.
"Врътките" са за регулиране на фаровете (до къде да светят). Когато мигачите започнат да мигат по-бързо - означава че някоя крушка не свети. Най-добре си прегледай буксите където кабелите влизат в стоповете, също така контактите между фасунгата и стопа както и между нея и самата крушка.