Волво Клуб - България

Full Version: Мое мнение....
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Еййй какви са тези глупости
Нова кола нисък клас - не, благодаря.
Нова кола среден към висок клас - О,да!
Като няма парета за нова среден към висок, ще си карам 2ра ръка висок и тва е Big Grin

Оффтопик към колегите с кожата - Turtle Wax за кожа (кремав на цвят) 10-15лв за 1/2л. Вече повече от година ги мацам с него (по веднъж в месеца), няма забележки, кожата седи мека, лъщят на слънце, няма напукано, няма изтрито, мирише приемливо. Намачкването е неизбежно, но автокожарите казват, че тва бил чара на кожения салон 8)
Cavalera Wrote:А по въпроса - дали предпочитам нова Дачия логан или 5-6 годишна V70-ка за една и съща цена ... май второто


е кое бе бате доста по оферта е от скапаните дачии дето капака на двигатела се огъва при натиск ако не си успял да го хлопнеш от веднъж.

Един ден ако стана истински босс пак нема да карам нова кола, тва е.......

nuff said. решението е индивидуално.
Отношението на човека към колата е нещо много лично и затова срещаме такива разногласия.
За един това е философия и отношение към собственото му его. А за друг е купчина ламарина и средство да се предвижиш от точка А до точка Б. Мое мнение че хората които не по неволя са се спрели на Волво са от първия сегмент.
За мен Хенри Форт е сбъркал за новия автомобил защото не е доживял да види Лада 110 Лада ока да не говорим за други подобни ( Сякъш са от магазин за 1 лев сглобени като лего от 6 годишни.) "Сапунерка".
Финансовото положение на бългрина определя до голяма степен и предпочитанията -- Дайте ни пари та ни гледайте сеира ! :wink:
Mitachi850 Wrote:Отношението на човека към колата е нещо много лично и затова срещаме такива разногласия.
За един това е философия и отношение към собственото му его. А за друг е купчина ламарина и средство да се предвижиш от точка А до точка Б. Мое мнение че хората които не по неволя са се спрели на Волво са от първия сегмент.
Не само твое ... Smile
Хенри Форд никога не е бъркал, цената на всеки Форд докато той е бил жив е била средната заплата на един работник за 6 месеца. Естествено за да постигне тези цени е правил много компромиси с качеството, но новото си било ново. Когато продажбите на нови коли спадат става първия, който монтира радио, а после и грамофон в колата - гениален :-)
[quote="joro74"]Хенри Форд никога не е бъркал,

Не се заяждам но правейки разлика между качествено и (ново но боклук още като ново ) Избирам качественото - Което като ново е струвало пари и са използвани най добрите технологий и материали. И колкото да ме убеждава някой че нова Лада 110 е по добър вариант от 5-10 годишно запазено Ауди,Волво,Мерцедес,Митсубиши и др . ще ме извинява. :evil:


И не на последно място искам да кажа че ние не сме предпочели Волво защото гори малко и поддръжката е ефтина а защото смятаме че това заслужаваме и с гордост въртим волана с емблемата на Волво. :wink:
Говоря за времената когато Хенри Форд е бил жив и е управлявал Форд, а не за 2011 година. Ако Хенри Форд види как е проектирана и как се произвежда Лада, Дачия, Шкода, Киа ще умре от смях (аз съм бил на откриването на завода на Дачия). 1945 година му предлагат костенурката на VW и той казва "За какво ми е този боклук?!". Откъде да предполага, че и боклуците имат пазар - това е идея на 21 век.
Философията на Форд е философия на производител, не на потребител....

Форд е единствената компания/корпорация ( за която аз зман), която не взе пари от правителството си по време на bail-out-a. Разпродадоха хората каквото не им трябваше (Mazda, Volvo, Range, Jaguar... и кой знае още какво) и направиха страшно( за мен) показно как се отцелява в трудни времена.

Не харесвам Форд ( нито Европейския, нито Американския ) като кола, но като философия и пазарно присъствие всеки авто производител има какво да научи от тях.
peci2000 Wrote:Философията на Форд е философия на производител, не на потребител....

Форд е единствената компания/корпорация ( за която аз зман), която не взе пари от правителството си по време на bail-out-a. Разпродадоха хората каквото не им трябваше (Mazda, Volvo, Range, Jaguar... и кой знае още какво) и направиха страшно( за мен) показно как се отцелява в трудни времена.

Не харесвам Форд ( нито Европейския, нито Американския ) като кола, но като философия и пазарно присъствие всеки авто производител има какво да научи от тях.


Аз не харесвам Форд, защото купиха Волво, взеха каквото им беше нужно като системи за безопасност и загробиха окончателно шведската марка!

В новите волво почти нищо не е шведско вече!


Иначе благодарение на някои идеи и технически реализации от волво, днес Форд е повишил заничетелно качеството на произвежданите коли.
Pages: 1 2 3 4 5