Волво Клуб - България

Full Version: Понякога не отключва едната врата
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,
имам следните казуси, които ми се струва че имат общо:
На 10 пъти веднъж шофьорската врата не се отключва (палчето остава натиснато) и тогава колата вместо да светне само два пъти с мигачите - продължава, все едно си оставил на аварийки. Отварям с ключа без проблем, но явно има и имобилайзер, защото в този режим не мога да запаля, а след излизане и повторно заключване и отключване с дистанционното вече може да тръгвам (като при Windows :lol: ).
Не мога да разбера колата с фабрична аларма ли е, има двойно заключване, което прочетох че е екстра към фабричната аларма, вътре има обемни датчици, които работят и ако оставя кучето вътре - колата мига с мигачите, копчето за изключване на обемните датчици работи. Има сирена около двигателя (знам, че фабричната не е там, но може да е преместена), която в момента е изключена - кабела е измъкнат от куплонга й. Опитах да я включа, но сирената не се включва адекватно - понякога при отключване започва да свири, иначе вратите се отварят.
Има ли някой идея от какво може да са проблемите, дали алармата (особено ако е слагана допълнително) нещо скапва?
Дистанционното си е оригиналното.
:?
Странно.
1. Сирената трябва да ти е в десния калник(подкалник).
2. При откачена/неработеща сирена на таблото трябва да ти се кара и люка (ако имаш такъв) да НЕ работи.
3. Обаче цялата система работи по същия начин по който си работи оригиналната аларма...

Проверявал ли си дали все пак в подкалника има сирена?
Кабелите към сирената за която говориш изглеждат ли като да са допълнително пускани?
Споменаваш обемен датчик - къде се намира и как изглежда? На тавана, под една почти квадратна пластмасова капачка? 10х10 см. грубо, наизуст...
В калника не съм проверявал, гледам, че кората под него е занитена и не ми се занимава да разколачвам. На таблото няма никакви индикации свързани с аларма - не дава никакви съобщения, дори когато изключа обемните датчици. Обемните са в горната част отляво и дясно - където свършват корите на гредичките. Нямам люк и не мога да проверя иначе като е изключена сирената разликата е само в липсата на звук. Кабелите до сирената са доста културно пуснати, минават през общия шлаух, снопа от около 4-6 кабела си е изолиран и с куплунг, който също има гумена изолация (изглежда перфектно направено, затова се замислих дали не е заводска).
По описанието ти ми звучи като кадърно изпълнение афтърмаркет. А машинката ... имаше скоро тема някъде... струваше луда цифра 300-400 нещо от сорта, но колегата си я беше разглобил и ремонтирал...
Потърси темата.
УСПЕХ
Най вероятно е монтирана допълнителна аларма, но оттези които или слушат CAN-а (малко вероятно) на колата или дали са се заключили вратите от оригиналното централно.
Ползва се оригиналното дистанционно..
yuckuJackD Wrote:По описанието ти ми звучи като кадърно изпълнение афтърмаркет. А машинката ... имаше скоро тема някъде... струваше луда цифра 300-400 нещо от сорта, но колегата си я беше разглобил и ремонтирал...
Потърси темата.
УСПЕХ


<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=18327" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=18327</a><!-- l -->
Ще опитам да смажа механизмите, надявам се да се оправи. Ще пиша какво е положението.
Преди година и половина имах, ако не същия - то подобен проблем, ето тук е описан : http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic....&sk=t&sd=a
Разрешаването беше соленичко... :roll: