Колеги здравейте, отново имам нужда от мнение по един въпрос. От скоро забелязах че при завой наляво се чува едно доста силно и неприятно виене от волана. При завивъне надясно също го има но по-малко. Проверих окачването: там проблеми няма. Какво може да бъде според Вас? Автмобила е Волво S60 2.4 i (140 к.с. / 2001 г.)
Благодаря предварително![/i][/i]
Това е един от симптомите за тръгнала помпа на управлението. Другия вариант е недостатъчно обтегнат ремък, който задвижва помпата. Провери първо ремъка и ако не е достатъчно обтегнат, го натегни. Ако пак се чува виене, май работата отива към ремонт на помпа. Но това може в сервиз да се установи със сигурност.
първо виж нивото на хидравличната течност
Провери налягането на гумите първо щом е само в една посока. Всичко друго е скъпо и неприятно. Ако работи по-добре да не знаеш. На бензиновите двигатели ремъка е с автоматичен обтегач така, че тази проста операция не е за тази кола.
Опитай първо преди да предприемаш действия свързани с пари и смяна на цялата предница и двигателя , да качиш колата на естакада така,че предницата да е по-нагоре от задницата , отвиваш съда за хидравлична течност за кормилната рейка и въртиш волана от крайно ляво до крайно дясно няколко пъти - ако има въздух в хидравличната система ( а това е най-лекият вариант ) той ще излезе .
Така беше при мен като купих колата- виеше страшно , но прочетох за това движение и се спасих от ненужни смени .
Успех и пиши какво е станало !
Ако е намаляла хидравличната течност вие помпата.
А за да е намаляла,,, :roll:
Tisho Wrote:Ако е намаляла хидравличната течност вие помпата.
А за да е намаляла,,, :roll:
Tisho -за да е намаляла хидравличната течност има хиляди варианти - един от който е поне при мен -
да са ти накладките за смяна ...оставям тема за размисъл ...Това с преглед на нивото на течноста и доливане изобщо не го смятам за съвет-всеки водач на автомобил трябва да си го прави когато се сети да отвори капака или когато е свикнал.
Mihov Wrote:Tisho -за да е намаляла хидравличната течност има хиляди варианти - един от който е поне при мен - да са ти накладките за смяна ...оставям тема за размисъл ...Това с преглед на нивото на течноста и доливане изобщо не го смятам за съвет-всеки водач на автомобил трябва да си го прави когато се сети да отвори капака или когато е свикнал.
Ъъъъ... Какво общо имат наклатките и хидравликата на волана? :roll:
Tisho , при V/S 40 са на един кръг - течноста е една - един е разширителния съд , ако мога така да го нарека .
Mihov Wrote:Tisho , при V/S 40 са на един кръг - течноста е една - един е разширителния съд , ако мога така да го нарека .
Не знам твоето Волво какво е но при мен са два "разширителни съда".Единия е за спирачките и мисля съединителя,в който се сипва спирачна течност,а другия съвсем отделен за хидравликата,в който се сипва хидравличнат течност.