Волво Клуб - България

Full Version: Проблем гуми-подкалници
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте, отскоро съм горд собственик на S60 2005 г. 2.4. Купих го с 225/45/17, с оригинални джанти-спица. Единствено при навит пълен ляв предна дясна опира в подкалника, което е от една страна дразнещо, второ е неудобно като се прави обратен завой и трето-четох в разни други форуми, че това опиране може да прецака датчиците за ABS..Засега съм чул 2 основни мнения - че десният ми подкалник не е оригинален за модела, а е вероятно за S40, а другото е, че "няма оправия" т.е. S60, S80 винаги проявяват проблема, като се карат с по-големи гуми и това е един вид продуктов недостатък.
Нов съм във форума и съм лаик по отношение на автомобилите, затова ще оценя всеки съвет как да се справя с проблема. Благодаря ви предварително Smile
За АБС и подкалник от ес40 не мога да коментирам, но трябва да имаш ограничители за завиване, намират се на носачите (определят колко могат да се навият гумите при завой) и ако липсват - резултатът е на лице.
Със сигурност на ес80 този проблем го няма защото ес80 е измислена да се кара с горепосочените размери, за ес60 не знам - провери си на капачката на резервоара дали го има този размер като препоръчан.
w_r_10 Wrote:"няма оправия" т.е. S60, S80 винаги проявяват проблема, като се карат с по-големи гуми и това е един вид продуктов недостатък.
Не знам точно, какъв е предписания размер за твоята кола....но защо казваш, че няма оправия и че е продуктов недостатък....за нещо, което ти сам си прецакал....като си сложил по-голям размер гуми?
Този размер гуми е правилен за тази кола - в най-високият клас на оборудване колата се предлага с 235/40 R18 .
Предполагам е резултат от майсторска намеса. Десният подкалник се сваля за смяна на ангренажен ремък. Повечето майстори не го свалят, а го сучат и после го връщат колкото да не падне. Мисля, че ако се свали и закачи както трябва ще се оправи.