Волво Клуб - България

Full Version: Проблем фарове В40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте,
Вече втора година карам едно В40 2000г. Преди два дни видях че не ми свети левия фар късата светлина и реших че е изгоряла крушката. Купих нова и я смених, но не светна. Старата също не беше изгоряла. След известно време същия ден светна и после пак изгасна. Така няколко пъти. Като махна крушката и замеря буксата има напрежение, обаче като я сложа няма. Бушона е здрав, кабелите които успях да проследя също като ги замеря изглеждат ОК. Как е вързан вътре ключа? Има ли смисъл да ровя там?
Ще съм благодарен на всякакви идеи.
При Волво като дадеш контакт фаровете получават +12В - затова при мерене има напрежение. Ключовете (този на таблото и този за къси/дълги) прекъсват масата на къси и дълги. Трябва да мериш между ляв и среден извод на крушката или между ляв и десен (гледано отпред на колата с крушка във фара).
Благодаря за отговора. В случая съм с двойните фарове и на късите Н7 крушки с два извода. Меря именно на изводите на крушката. При махната крушка на буксата има напрежение. При поставена няма. Съмнява ме че има нещо хлабаво или окислено и при натоварване прекъсва.
2000 година е малко преходна и има 2 варианта:

1. Релета в кутията в двигателя. Написани са на капака, разменяш релетата за къси и дълги и ако проработи проблема е в релето, ако пак не работи - ключовете.

2. Има модел с електронен контролер (PN: 9487879) - при него няма релета, всичко е от контролера. Ако е така симптома, който описваш прилича на защита от късо съединие или претоварване при електронни схеми.
вчера ми се случи същото и на мене. къде се намират тия релете по точно да видя да не би да е от тях?
Този ключ за който говориш joro74 е тоя дето е вътре в купето от лявата страна нали?

И друго питане имам понеже куплунга на лявата къса светлина ми е изгорял(бакелитената част) да питам някой знае ли къде се продават такива?

мерси!
Ключа е този на таблото, релетата са в кутията с бушони при двигателя, букси за фар има по магазините за авточасти (руски коли най вече).
проверих за релета но няма такива които да са за къси или дълги светлини има само бушони за леви и десни къси и отделен само за дълги. довечара ще замеря с мултицета да видя стига ли ток до крушката.
Този контролер за който говориш къде се намира? и как мога да проследя от къде идва грешката? мойто V40 e 2003 г 1.9dci 115hp
Всякакви други идея са добре дошли!
благодаря!
2003та няма нищо общо с това за което говоря. Нямам идея фаровете с 2 крушки как се управляват.
годината я споменах, защото казваш, че има модели с електронен контролер и понеже при мен няма релета си помислих, че съм с такъв контролер.
благодаря за помоща все пак Wink

колега sstan ти как си реши проблема?
И аз си имам 2-3 крушки резервни, гледам единия фар несвети, купувам крушка, вдигам капака , сменям и а, и пак а, гледам тъпо и пак несвети, като го чукна светва. Досега несъм се задълбавал защото в крайна сметка го закрепям да свети но наистина нещо куца, дали е маса или реле незнам и дано да не ме кара да разбирам ( ейййй, немога да свикна с новия форум, търсех да си намеря в емотиконите халбичката с бирка ама неможах, та тука има халба с бира Smile.
Pages: 1 2 3 4