07-10-2011, 06:43 PM
07-11-2011, 04:34 PM
Първо си копуваш манометър за налягането на турбото.
Второ реголираш актоатора на турбото ( заводски трябва да е 0.9 трябва да го качиш но не повече от 1.2-1.3)
След това подавш малко гориво от помпата( има едно болтче с контра гаика и ограничител) Заиваш го не повече от 60 градуса)Ако след
1бар няма пушак можеш да подадеш още малко гориво(ако не пуши значи ти е малко горивото).
След това трябва да подадеш малко по голямо предварение на ГНП като я разхлабиш и я завъртиш обратно на асовниковата стрелка не повече от 2мм.
Исъщо така можеш да свалиш малко оборотите защото ще се вдигнат от болтчето на за минални обороти.
А ако искш да върви маистина добре трябва да отидеш да ти стендоват дюзите на 165 бара.
Също така има една мембрана отгоре на помпата и тя е с един ексцентричен конус които определя обогатяването при надув, тои се раголира малко по сложно но и тои трябва да се завърти в положение наи големия наклон да гледа към волана . И под него има една пружина и една гаика в урху която лежи пружината и от тази гаика се реголира, трябва да натегнеш пужината около 2 оботота на гаиката.
Следващата стъпка е да смениш гарнетата и тръбите с по голям размер нещо от рода на 76мм. Като може да се остави дамо е едно гърне .
Това е първа стъпка.
За втора стъпка ето тук
<!-- m --><a class="postlink" href="http://d24t.com/showthread.php?91-More-power-from-your-D24T!-(updated-1-3-11">http://d24t.com/showthread.php?91-More- ... ted-1-3-11</a><!-- m -->!)
Това което съм ти написъл ще го направи межу 150 и 180 коня взависимост от конкретните настоики и точноста на нстоиките.
Успех.
Второ реголираш актоатора на турбото ( заводски трябва да е 0.9 трябва да го качиш но не повече от 1.2-1.3)
След това подавш малко гориво от помпата( има едно болтче с контра гаика и ограничител) Заиваш го не повече от 60 градуса)Ако след
1бар няма пушак можеш да подадеш още малко гориво(ако не пуши значи ти е малко горивото).
След това трябва да подадеш малко по голямо предварение на ГНП като я разхлабиш и я завъртиш обратно на асовниковата стрелка не повече от 2мм.
Исъщо така можеш да свалиш малко оборотите защото ще се вдигнат от болтчето на за минални обороти.
А ако искш да върви маистина добре трябва да отидеш да ти стендоват дюзите на 165 бара.
Също така има една мембрана отгоре на помпата и тя е с един ексцентричен конус които определя обогатяването при надув, тои се раголира малко по сложно но и тои трябва да се завърти в положение наи големия наклон да гледа към волана . И под него има една пружина и една гаика в урху която лежи пружината и от тази гаика се реголира, трябва да натегнеш пужината около 2 оботота на гаиката.
Следващата стъпка е да смениш гарнетата и тръбите с по голям размер нещо от рода на 76мм. Като може да се остави дамо е едно гърне .
Това е първа стъпка.
За втора стъпка ето тук
<!-- m --><a class="postlink" href="http://d24t.com/showthread.php?91-More-power-from-your-D24T!-(updated-1-3-11">http://d24t.com/showthread.php?91-More- ... ted-1-3-11</a><!-- m -->!)
Това което съм ти написъл ще го направи межу 150 и 180 коня взависимост от конкретните настоики и точноста на нстоиките.
Успех.
07-11-2011, 05:44 PM
Е сега ме фана яд че разкарах дизела :x
07-11-2011, 07:44 PM
Дизела не е за испускане .
Особено ако се мине към втора фаза която стига между 220 и 275 коня на колела.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=tNq6Jj1zPnQ">http://www.youtube.com/watch?v=tNq6Jj1zPnQ</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=mWWsjOb0knI">http://www.youtube.com/watch?v=mWWsjOb0knI</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=IaSDkvnFxt0&NR=1">http://www.youtube.com/watch?v=IaSDkvnFxt0&NR=1</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=zYhNQz1BFnU&NR=1">http://www.youtube.com/watch?v=zYhNQz1BFnU&NR=1</a><!-- m -->
Особено ако се мине към втора фаза която стига между 220 и 275 коня на колела.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=tNq6Jj1zPnQ">http://www.youtube.com/watch?v=tNq6Jj1zPnQ</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=mWWsjOb0knI">http://www.youtube.com/watch?v=mWWsjOb0knI</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=IaSDkvnFxt0&NR=1">http://www.youtube.com/watch?v=IaSDkvnFxt0&NR=1</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=zYhNQz1BFnU&NR=1">http://www.youtube.com/watch?v=zYhNQz1BFnU&NR=1</a><!-- m -->
11-07-2011, 09:30 AM
Мойта пуши като трактор ама и върви доста май някой пред мене я е бъзикал. Колега можеш ли да пуснеш някакви снимки по помпата и коя врътка къде се намира.
05-27-2012, 07:16 PM
Вдигнах нялягането до 1.3 бара пуснах гориво доколкото може намалих оборотите доколкото може но пак не варви като хората и пуши и наи интересното е че в ниските обороти никва я няма след 3000 почва да вдига налягане и почва да варви и да не пуши
Какво може да се направи да почне да варви още от 1500 оборота
Какво може да се направи да почне да варви още от 1500 оборота
05-27-2012, 09:16 PM
Мойто мнение е че на тази кола проблема й е въздуха не и достига въздух.
05-31-2012, 03:14 PM
Моята си върви и пуши добре , имам бустметър от бензиново и като ремонтирах мотора преди 3 години занесох турбината на тест заедно с бустметъра и майстора който ми е познат я пипна малко и ми каза че може да задържа в червеното но не е желателно да излиза от червения сектор а колата ми надали е кой знае колко по-лека от нормалните 7ма и 9та серий та да оказва влияние на този звяр D24TIC много съм доволен от вървенето на колата
06-01-2012, 04:26 PM
iliq Wrote:Вдигнах нялягането до 1.3 бара пуснах гориво доколкото може намалих оборотите доколкото може но пак не варви като хората и пуши и наи интересното е че в ниските обороти никва я няма след 3000 почва да вдига налягане и почва да варви и да не пушиАванса на помпата ти е малко.
Какво може да се направи да почне да варви още от 1500 оборота
А за да върви от 1500 оборота ти трябва турбо с променлива геометрия иначе с това нямаш шанс да стане .
При мен надува на 1.2 на 2000 об а на 2500 е 1.8 бара. но при мен испускателната система е на 76мм и съм със спортен филтър.