Волво Клуб - България

Full Version: питане
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
В инструкцията пише, че "снежинката" светва при външна температура от -5°C до +2°C. Това е един вид предупреждение, че има опасност от заледявания по пътното платно - ШОФИРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО!
В инструкцията пише, че "снежинката" светва при външна температура от -5°C до +2°C. Това е един вид предупреждение, че има опасност от заледявания по пътното платно - ШОФИРАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО!
долната граница от -5 е таква защото при по-ниски температури леда/снега си повишава сцеплението с гумите.

Когато лампичката свети -повнимателно на мокрите/заледените участъци. На сух път може да се игнорира.

На мойта 850 '96 лампичката свети винаги по време на движение при -5С +2С
долната граница от -5 е таква защото при по-ниски температури леда/снега си повишава сцеплението с гумите.

Когато лампичката свети -повнимателно на мокрите/заледените участъци. На сух път може да се игнорира.

На мойта 850 '96 лампичката свети винаги по време на движение при -5С +2С
Колеги,
Съгласен съм с написаното от Вас, но имам още един въпрос по темата!
Когато навън действително е около нулата, лампата свети, но като покарам малко, все едно е станало по-топло с няколко градуса!
Възможно ли е датчика да се затопля толкова, например от двигателя?
Колеги,
Съгласен съм с написаното от Вас, но имам още един въпрос по темата!
Когато навън действително е около нулата, лампата свети, но като покарам малко, все едно е станало по-топло с няколко градуса!
Възможно ли е датчика да се затопля толкова, например от двигателя?
Може и да има нещо такова, защото при 850 ето къде е датчика за външната температура:
Може и да има нещо такова, защото при 850 ето къде е датчика за външната температура:
е точно там трудно се стопля, все пак караш напред и въздушната струя минава първо през него. По скоро ще се охлади.
Все пак говоря за дълъг път. В града на кратки разстояния с много спиране е възможно да се получи обратния ефект на затоляне. Но тогава не се движиш или се движиш бавно и не можеш да се хлъзнеш нали :wink:
е точно там трудно се стопля, все пак караш напред и въздушната струя минава първо през него. По скоро ще се охлади.
Все пак говоря за дълъг път. В града на кратки разстояния с много спиране е възможно да се получи обратния ефект на затоляне. Но тогава не се движиш или се движиш бавно и не можеш да се хлъзнеш нали :wink:
Pages: 1 2