Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с хидравликата V40 1.9td 98
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Днес започна от рано проблема като на по големите завои където завивам бавно като на кръстовища и из улички почна да чезне хидравликата на волана и на таблото светваха за малко лампата за Аербега и за акумулатора. Викам си маслото е намаляло ама НА не беше от него в златната среда си седи в казанчето. Но тази вечер като излизах проблема се задълбочи тотално на моменти изчезва хидравликата. Единствено когато карам направо няма грижи тръгнали да мърдам волана веднага започвам да чувствам тежест и пак лампата за акумулатора( сиреч генератора) и за Аербега светват и докато не форсирам не гаснат. Лично аз предполагам че като тръгна да завивам и хидравличната помпа затяга и от там превърта ремъка о генератора и той спира да работи ама тъй като няма как да го проверя сам сега в 12 часа се обръщам към Вас колегите да кажете аджаба случвало ли ви се е и какъв е бил проблема а и решението в последствие
Случвало ми се е. Сувсем наскоро след смяна на пистов ремък. Оказа се недобре обтегнат ремък. Натегнах го до край и проблемите изчезнаха.
Между другото, вчера си смених ролката на динамото. Новата е с фрайлауф устройство. Постоянно ми припляскваше пистовия ремък на празен ход. Смених ролката и сега все едно съм с нов мотор. Припляскването и вибрациите изчезнаха напулно. Звука на мотора се измени и стана някак си по- мек.
Както каза колегата си погледни ремъка и недей кара така че ще се видиш в приключение.Като първо няма да ти зарежда добре акумулатора и ако климатика е на този ремък в комбинация с товарещата го хидравлика ще го палнеш като стой та гледай в тези жеги.Нямам си идея този мотор ако скъса пистовия дали чупи капаци и ала-бала но ако го направи и повлече ангренажа след себе си ще се видиш в приключение.Остави колата и недей я кара докато не решиш проблема за да спестиш хилядарка и нагоре, да не говорим за нервите и това че известно време ще стоиш без кола докато е в сервиза.
Karlsson Wrote:Както каза колегата си погледни ремъка и недей кара така че ще се видиш в приключение.Като първо няма да ти зарежда добре акумулатора и ако климатика е на този ремък в комбинация с товарещата го хидравлика ще го палнеш като стой та гледай в тези жеги.Нямам си идея този мотор ако скъса пистовия дали чупи капаци и ала-бала но ако го направи и повлече ангренажа след себе си ще се видиш в приключение.Остави колата и недей я кара докато не решиш проблема за да спестиш хилядарка и нагоре, да не говорим за нервите и това че известно време ще стоиш без кола докато е в сервиза.

така мисля и да направя първо да видя дали не се е отпуснал ремъка иначе не съм я карал повече от няколко км в това и състояние само докато се прибера . Иначе ремъка ми е сравнително нов на 10 000 км е преди по малко от година като я взех смених всичко от до агренажни ролки ремък пистов ремък неговите ролки и обтегача му така че за изхабяване и дума да не става
Darkchylde Wrote:така мисля и да направя първо да видя дали не се е отпуснал ремъка иначе не съм я карал повече от няколко км в това и състояние само докато се прибера . Иначе ремъка ми е сравнително нов на 10 000 км е преди по малко от година като я взех смених всичко от до агренажни ролки ремък пистов ремък неговите ролки и обтегача му така че за изхабяване и дума да не става
Ааааа, може може. Миналата седмица правих ремонт точно защото пистов ремък БОШ ми се скъса /под 10000 км беше/. Парче от него попадна в зъбното колело на коляновия вал и така ми прескочи един зъб от ангренажния ремък. Едва се прибрах на ход до в къщи. Отворихме ангренажа и се оказа, че и ролките ми са се разхлопали. А те нямат и 20000 км. Та в крайна сметка се разминах с пистов, ангренажен ремък и ролки на ангренажа. Така че не си мислете, че като са на малко километри нищо не може да им се случи на ремъците и ролките.
milenhr Wrote:
Darkchylde Wrote:така мисля и да направя първо да видя дали не се е отпуснал ремъка иначе не съм я карал повече от няколко км в това и състояние само докато се прибера . Иначе ремъка ми е сравнително нов на 10 000 км е преди по малко от година като я взех смених всичко от до агренажни ролки ремък пистов ремък неговите ролки и обтегача му така че за изхабяване и дума да не става
Ааааа, може може. Миналата седмица правих ремонт точно защото пистов ремък БОШ ми се скъса /под 10000 км беше/. Парче от него попадна в зъбното колело на коляновия вал и така ми прескочи един зъб от ангренажния ремък. Едва се прибрах на ход до в къщи. Отворихме ангренажа и се оказа, че и ролките ми са се разхлопали. А те нямат и 20000 км. Та в крайна сметка се разминах с пистов, ангренажен ремък и ролки на ангренажа. Така че не си мислете, че като са на малко километри нищо не може да им се случи на ремъците и ролките.
Добре колега ще огледам много внимателно пистовият ремък и ако видя нещо притеснително ще го сменя веднага благодаря за информацията
А бре колеги обтегнах ремъка имаше бая място даже да не кажем че беше в крайно положение( отпуснато) и го натегнах до средата ама пак като завия до край приплъзва и като форсирам по някога ако е завит повечко волана пак приплъзва не знам до край ли да го обтягам пустия му ремък нов ли да взимам този изглежда здрав няма напукано няма изядено по него
Абе колега, слушай какво ти говорят хората... като не ти се сменя - недей, но да не видим после тема "скъсах ангр. ремък, какви могат да са пораженията"

малко инфо:
Оригинален от МП:
Каталожен номер: 30883832
Наименование: РЕМЪК
Цена с ДДС: 65.65 лв.
Заместващ номер 31272339

Оригинален през e-bay: цък
или казано по финикийски 40 кинта и е у вас на вратата

По магазините за авточасти: аналози колкото щеш на цени от 20 лева нагоре

Ти си решаваш, колата си е твоя, парите също...
УСПЕХ

п.п. Попълни си коректно профила - населено място и подпис с кратко инфо за автомобила ти, аналогично на моя.
Здравей, колега Darkchylde,
имах абсолютно същите симптоми преди една година някъде. Така беше докато не изчезна съвсем хидравликата и тва стана в разстояние - да кажем 20 км в града.
Като отворих капака ми го нямаше пистовия ремък - беше се навил на демпферната шайба Confusedhock:
Като свалих капака, който покрива демпферната шайба се оказа, че се е счупила и външната гривна я няма изобщо.
Провери си демпферната шайба. Ако не се е разпаднала като моята - в София чух, че ги рециклират, ама пак било доста скъпо - някъде около 200 лв излизало и рециклирането и намирането на такава по моргите.
Аз имам един приятел, който има морга. Като ми се случи това се чух с него, та оттам ми е информацията.
Иначе тук във Варна намерих една морга - човека каза, че имал 10 шайби и ги дава по 80 лева (преди 1 година някъде).
Поздрави
Колега, какви са тия 200 лева за рециклиране на демпферна шайба? Тия са луди бе. Забравих да спомена, че и демпферна шайба сменихме миналата седмица при ремонта. Беше се отчупила на две места по самата периферия и е твърде възможно от това да е заминал пистовия ремък. Затова я сменихме. Чисто нова френска шайба- 110 лева в Ауто плюс. А тая шайба съм я сменял преди три години като взех колата. Тогава ми излезе 120 лева. Смених я , защото и при мен като при теб просвирваше, просвирваше, докато един ден при палене на колата усетих, че трудно се върти волана , а лампата на динамото свети. Като отворих капака, външната гривна на шайбата и пистовия ремък бяха на земята. Прецени сам дали си струва рециклиране за 200 лева, 70-80 лева за ползвана незнайно колко и в какво състояние или чисто нова шайба за 110- 120 лева.
Pages: 1 2