Волво Клуб - България

Full Version: 940 твърди спирачка и съединител
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги от скоро сам собственик на една девятка и нез нам как да сваля жабката, че едната клапа изпуска вакум и ми се губят спирачките. Сигурно там трябва да се намират клапите за да духа на прозореца :!: :!: :!: :!:
[attachment=19109]
УСПЕХ
Колега, под жабката се намира вентилатора и клапата за купето като цяло. Нети трябва да я сваляш , що се отнася до клапата за обдухване на предното стъкло тя се намира под центалната конзола вътре в кутията . А спирачките не би трябвало да ти изчезват от спукан вакум на парното , по-добре си провери клапанчето и целия мяркуч от колектора (или вакум помпата ако си дизел ) до сервото . Ако се затрудняваш можеш да врътнеш една шайба на 0876390561-Чавдар
iliq Wrote:Здравейте колеги от скоро сам собственик на една девятка и нез нам как да сваля жабката, че едната клапа изпуска вакум и ми се губят спирачките. Сигурно там трябва да се намират клапите за да духа на прозореца :!: :!: :!: :!:

И аз не виждам връзка със спирачките и не мисля че там е ключа от палатката Smile . Иначе съм напълно съгласен със killara, а проблема може да е и в главната помпа на спирачките( износват се гумичките на буталото ) и още доста неща. За да ти се "губят" както ти каза значи няма налягане в системата, а това вече защо се получава нямам идея просто трябва да си провериш всичко по спирачките.
Тъкмо мислех да пусна нова тема и на мене ми се втвърдява педала на спирачките понякога особено като запаля колата първата минута или като натисна няколко пъти един след друг спира4ката. И от вчера се случи нещо още по странно и съединителя взе да се базика. Натискам го аз и той не се върна едвам сменях скоростите. Видях че и съединителя има помпа и тя е свързана с хидравликата на спирачките. Ако някой има схема на хидравликата или му се е случвало подобен проблем нека да каже. За половин година спирачната течност е намаляла от максимума почти до минимума.
Алекс , щом течноста ти намалява значи някоя от трите помпи които работят със спирачна течност течат или някое буталце по спирачните апарати . Казвам три ,защото имаш една помпа за спирачките и две за съединителя . Горна която е на педала за съединителя вътре в купето и долна която е закрепена за скоростите със зегерка .ПРовери за течове или мазни петна под тъблото и мокета и по колелата на колата . Другата джаджа която може да ти направи проблем със съединителя е един компенсатор на налягането от педала ,той седи от шофьорската страна в днигатерния отсек на носещата греда за която е захваната и бронята на колата . Можеш да го проследиш и намериш като трьгнеш от помпата на скоростите по мъркуча който я захранва ,държи се с единия от четирите болта държащи моста(магарето ) на кола та . Ако се е развалил или го махни изцяло или си купи нов .
Намаляването на течността може да се дължи и на нещо съвсем естествено - нямаш накладки, цилиндрите излизат по-навън за да компенсират липсата, а за да излязат трябва течност да ги избута... резултата казанчето намалява МАЛКО ...
УСПЕХ
Накладките и дисковете са ми нови. Съмнява ме да няма теч по някой маркуч, другото което си мисля вакуум помпа дават го в ауди форума като чест проблем при палене твърд педал на спирачката а помпата е същата като на ауди. Незнам обаче тази вакум помпа влияе ли и на съединителя. Мисля че проблема ми с съединителя и спирачката идва от една повреда.
Това че , спирачките и съединителя исползват едно и също казанче не означава че ,може да имат нещо общо .Те са две съвсем отделни системи . Казанчето е проектирано така че , дори да имаш проблем или теч от съединителя пак да си имаш спирачки . Съединителя взима спирачна течност от по-високо ниво в казанчето а, спирачките от дъното на казанчето .
Щом си дезел си провери сервото на спирачките вакум маркуча и вакум помпата щом ти се втвърдява педала .
Съединителя го огледай за течове от помпите вътре под тъблото и на скоростите.
killara Wrote:Това че , спирачките и съединителя исползват едно и също казанче не означава че ,може да имат нещо общо .Те са две съвсем отделни системи . Казанчето е проектирано така че , дори да имаш проблем или теч от съединителя пак да си имаш спирачки . Съединителя взима спирачна течност от по-високо ниво в казанчето а, спирачките от дъното на казанчето .
Щом си дезел си провери сервото на спирачките вакум маркуча и вакум помпата щом ти се втвърдява педала .
Съединителя го огледай за течове от помпите вътре под тъблото и на скоростите.

Абсолютно точно написано Чавдаре !

Та така колега Алекс, човека ти е обяснил точно.След като ти е хлътнал педала на съединителя отговора е горна или долна помпа на съединителя-сменят се гумичките ако буталото или цилиндърчето на помпата са без наранявания и проблема ти се решава. Ремонтни комплекти има в Скан-Тех.
Pages: 1 2