Волво Клуб - България

Full Version: Турбина на S60 2.4 140hp
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги имам едно питане, може ли да монтирам турбинка на мойто S60 2.4 бензин 140hp. Доколкото ми е известно двигателите са едни и същи на 2.4 200kh и 2.4 140kh разликата е че по-мощния е с турбо. Интересува ме какви други разлики има турбиновия мотор и какво точно ще коства присаждането, и дали въобще става и си заслужава, благодаря ви предварително
Възможно е само теоретично. На практика трябва да смениш и компютъра защото стария не може да я управлява и ще регистрира една торба грешки когато тя се включи. За да смениш компютъра ще трябва и да окабеляваш, да регистрираш модулите за АБС и другите електроники към новия компютър и предполагам, че пропускам нещо.
shenti_bul Wrote:Колеги имам едно питане, може ли да монтирам турбинка на мойто S60 2.4 бензин 140hp. Доколкото ми е известно двигателите са едни и същи на 2.4 200kh и 2.4 140kh разликата е че по-мощния е с турбо. Интересува ме какви други разлики има турбиновия мотор и какво точно ще коства присаждането, и дали въобще става и си заслужава, благодаря ви предварително

Дори и като двигатели да са еднакви има доста разлики като -
по мощна горивна помпа ,разпръсквачи с по- голям дебит ,
смяна на електрониката ,смяна на дроселова клапа ,смяна на изпускателни тръби с ламбда сонди,
добавяне на турбо пътища ,турбо и интеркулер
и още дузина датчици и много работа и нерви.

Като инвестиция може би около 2000-2500лв само за части и то втора ръка , че
за нови и 10 000 може и да не стигнат.
Колеги явно няма смисъл, незнаех че е толко сложно, в крайна сметка и сега съм си доволен, не е някаква бегачка но си върви достатъчно като искаш да изпревариш да можеш има си газов инж. с добър разход и не ми е нужно повече, благодаря ви
Всички се хващате за периферията на мотора, която е малкия проблем (въпреки че едното е с електроника на Денсо, а другото на Бош... но си има заместители)...ама то на турбо мотора нито буталата са същите, нито мотовилките...дори и разпредлителните валове сигурно не са същите. Общо взето само блока на мотора е същия. Атмосферния мотор е с компресия 10.3:1,а турбото е 9:1. Ако сложиш турбина на мотора с твойте си бутала, гарнитури и т.н. карантии... и го надуеш на повече от 0.4-0.5 bar.... най-вероятно след това ще търсиш нов мотор.
Колега shenti_bul,
имаше някакъв чип, който го слагат на С60 май с твоя мотор. Нз до колко е вярно, но вдигаше невероятните 40коня. Чипа беше на SAM.
Пускам ти и линк да погледнеш буквите на двг дали съвпадат..
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sambilmode.se/PRODUCTS.ASP?ID=670&LANGUAGE=SV">http://www.sambilmode.se/PRODUCTS.ASP?I ... ANGUAGE=SV</a><!-- m -->
погледни под секцията "Sug motorer"
Благодаря колега, даже май са 45 коня от горе, никак не звучи зле Tongue , ще трябва да проуча въпроса какви пари излиза и дали вреди нещо на мотора
Има информация по темата:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=18165">viewtopic.php?f=15&t=18165</a><!-- l -->

За турбиниране - забрави.
Благодаря колега Someone, това е най добрия вариант но дали има някакво развитие по темата
Здравей колега,

доколкото знам 2.4 140 коня е "орязаната" версия на 2.4 170 коня. Разликата е само в софтуера на двигателя с цел да се вмести колата в по-екологичен клас.
Pages: 1 2