Волво Клуб - България

Full Version: Дистанционно S/V 40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Имам две оригинални дистанционни но едното работи другото не ....на неработещото се оказа че са му се изтощили батериите но след замяната им с нови пак неще да бачка ...кво да правя ? Прецакано ли е или просто трябва да се програмира по някакъв начин :roll:
Развалено или непрограмирано - няма значение, програмират се само в Мото Пфое срещу 300 лв.
не съм сигурен за това което ще кажа но мисля че би трябвало да има начин ако е работещо да се оправи чрез комбинация от няколко натискания и въртене на ключа.... поне така се прави при мерцедес ако дистанционното остане повече от 2 мин без батерии губи настройки и после се оправя с гореупоменатите действия та си мисля че и тук би трябвало да има нещо подобно понеже надали всеки ще почне да сменя батерии на всички дистанционни които има през две години както пише в упътването
Иска ти се, но това е Волво - дистанционни, чипове, имобилайзери - Мото Пфое. Единственото което се програмира като на немските коли са автоматичните фарове. Дистанционни за Волво в ebay можеш да намериш по 1 паунд именно защото си ги биеш в главата после. Слагаш аларма за 30 лв и си програмираш колкото искаш дистанциони към нея. Оригиналните са за богати хора.
Жоро кво ще кажеш за това ? Намерих го във Вадис-а. Дали да го пробвам?
Прочети втория абзац и прецени риска сам.
Това може и да сработи, но има риск да изтрие старите дистанционни и да не приеме новото. Все си мисля, че една евтина аларма върши повече работа. Аз интегрирах аларма към съществуващото централно и си стана супер. Сигналът за отключване/заключване се подава на кабелите, който идват от ключалката на вратата - така централното 'си мисли', че отваряш затваряш с ключ.

Единственият проблем, с който се сблъсках е лампата в багажника. Ако отключа и отворя само багажника алармата не получава сигнал за отворена врата и се активира след 30 сек. Вързах лампата от багажника към вратите и реших проблема, но сега когато отворя врата светват и лампите в багажника - още 20 вата товар към 30те вата вътрешно осветление. Смених всичкото вътрешно осветление с диоди с 3000K цветна температура (като на обикновена крушка) и свалих товара върху акумулатора.
joro74 Wrote:Това може и да сработи, но има риск да изтрие старите дистанционни и да не приеме новото. Все си мисля, че една евтина аларма върши повече работа. Аз интегрирах аларма към съществуващото централно и си стана супер. Сигналът за отключване/заключване се подава на кабелите, който идват от ключалката на вратата - така централното 'си мисли', че отваряш затваряш с ключ.

Единственият проблем, с който се сблъсках е лампата в багажника. Ако отключа и отворя само багажника алармата не получава сигнал за отворена врата и се активира след 30 сек. Вързах лампата от багажника към вратите и реших проблема, но сега когато отворя врата светват и лампите в багажника - още 20 вата товар към 30те вата вътрешно осветление. Смених всичкото вътрешно осветление с диоди с 3000K цветна температура (като на обикновена крушка) и свалих товара върху акумулатора.



МАлко OFFTOPIC:
Жоро, кабелите от ключалката на вратата за алармата до самата ключалка ли ги заголи или от буксата в таблото, че и аз си правя планове за евтина аларма.
По-лесно и цивилизовано е вътре в купето, че да не прекарваш кабели през гофрата на вратата, но въпроса е да ги "намериш" кои са вътре. Аз бих действал така:
Отварям вратата, откачам откъм ключалката буксата, бода едното пипало на мултицета.
Махам кората в краката на шофьора, намирам буксата идваща от вратата и започвам да цъкам с мултицета, докато открия на кой крак е кабелчето. И така и за другото кабелче. Преценявам на буксата продължаваща към купето огледалния образ кой пин се пада и намирам подходящо място да си направя връзката. Нека да е нависоко, за да избегнеш попадането на влага зимно време.
УСПЕХ
Взех си ги директно от конектора на централното заключване под волана. Използвах тази схема.

17/18 - заключ/отключ (трябва ти къс импулс маса от алармата)
4/5 - мигачи
20 - бутони вратите
10 - + контакт
7 - постоянен +
15 - лампа багажник (при мен вързана заедно с 20 за да избегна самоактивиране на алармата когато отварям само багажника)

На този конектор излиза и сирената, но не помня кое беше - трябва да го прозвъниш с мястото за реле на оригиналната аларма при двигателя.

мигачите съм откачил от контролера - управлява ги алармата, всичко друго е споделено между алармата и контролера.

При мен цветовете на кабелите съвпадаха с тази схема.
Pages: 1 2 3