Волво Клуб - България

Full Version: волво s80 или s60?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
За мен като незапознат с марката разликата е единствено в габаритите ,вътрешното пространство и вероятно в парите за поддръжка на автомобила. Може би и в окачването на двата модела, но там пак става дума за поддръжка .Всъщност ме интересува дали има такава разлика при цени за части и обслужване на двата модела.
Карам сафран с двигател на волво и от към двигател не мога да се оплача(всъщност от нищо не мога да се оплача). Замислям се за евентуална подмяна на автомобила след време и, предвид добрите впечатления от мотора, се чудя за една 80 или 60 на волво. Първия коментар сигурно ще е, че 80 е по луксозна. Вероятно ,но говорим за най- доброто оборудване и при двата модела(такава кола се търси). В този смисъл разликите за мен остават единствено по -горе споменатите.
И двата модела са почти едни и същи (и аз бях пред същата дилема). 80ката е по-широка, както и отпред, така и отзад. И двата модела са много удобни за шофьора.
Аз имам 80 и не мога да се оплача. 60ките са със същите двигатели, но са по-леки и следователно вървят повече. За поддръжката се съмнявам да има разлика в цените. Ти не виждам да си споменал година, така че ще ти кажа каквото се сещам.
-На първата 60ка има някакъв дефект в таблото и може да почне да се държи безобразно, но един от колегите тук им е намерил лечението.
-И на 60 и на 80 бензин до 2003-4 имат едни кофти дроселови клапи, които се износват и може и да сдадат багажа рано, може и много да изкарат.
-На дизела Д5 163к.с. има капризни дюзи, които също имат склонност да правят мизерии.
-Автоматичните скорости си имат живот около 150-200 хил. км след което става или солено или много разправии за ремонтни комплекти.
За други често срещани проблеми не се сещам...
Че ти направо ме отказа! То май няма нещо дето да е надеждно? А това за автомата(търся автомат) е направо трагедия! Сафрана е на 260 000 (вероятно, а може и на повече ) и автомата е пушка!
Вземи си като мойта машина и няма да съжеляваш - за голяма кола - голям мотор... другото е гавра. S60 2.4 turbo
за големия мотор съм съгласен . Този 2.4Т не ми е познат . Това не е Д5 нали ,а бензинка с турбо? От прочетеното за марката разбирам ,че трябва да бягам от Т6 мотора(заради автомата), от този на ВАГ(защото е на ВАГ). Това 2.4Т с 200-210 коня ли е? И турбото надеждно ли е? Защото ново турбо е цифра.
d5 автомат 200 000км(на километраж),като в мото пфое казаха че е връщан, автомата ако не гледаш оборотомера неможе да разбереш кога превключва, толкова е плавно така че.... с автомата е въпрос на късмет според мен, зависи как е каран преди това
За дизелът Д5 185к.с. е с изчистен проблем с дюзите.
Автоматиците са на 100% късмет, ако сменяш маслото редовно ще е читав, ако ли не...Има 1 тема за автоматите прочети я, ако не си я чел, прочети и за проблемите, които колеги са имали и си направи сметката. Аз лично какъвто и да е автоматик 2ра злоупотреба, не бих си купил, но всеки си знае.
За турбините не съм виждал някой да е ревал, но ти като избираш ще тестваш.
1. S60 си е тесничка вътре.
2. Автоматик втора употреба (независимо от марката и модела)... Никога не знаеш какъв трън ще излезе от този заек.Smile
3. Между 2001 и 2003 всички Волва без S/V40 имат проблеми с таблото рано или късно. Ремонтира се.
4. Незнам доколко е вярно, но преди време от МП ми обесняваха, че S60 е с по голям радиус на завой от S80!?!?
Tisho Wrote:1. S60 си е тесничка вътре.
2. Автоматик втора употреба (независимо от марката и модела)... Никога не знаеш какъв трън ще излезе от този заек.Smile
3. Между 2001 и 2003 всички Волва без S/V40 имат проблеми с таблото рано или късно. Ремонтира се.
4. Незнам доколко е вярно, но преди време от МП ми обесняваха, че S60 е с по голям радиус на завой от S80!?!?

В допълнение на мнението на колегата - в S60 е тясно отзад, отпред според мен няма особена разлика (въпреки че на 80ка съм се качвал веднъж и то за малко), но дори и да има, в 60ката се чувствам много удобно отпред, а съм към 193 см. Както съм си бутнал обаче седалката до край, зад мен много мъчно може да седне някой.
За радиуса на завой също има нещо вярно - маневрирането си е мъка, но се свиква.

Поздрави и успех с избора.

P.S. От D5 мотора също съм много доволен Wink
franka Wrote:за големия мотор съм съгласен . Този 2.4Т не ми е познат . Това не е Д5 нали ,а бензинка с турбо? От прочетеното за марката разбирам ,че трябва да бягам от Т6 мотора(заради автомата), от този на ВАГ(защото е на ВАГ). Това 2.4Т с 200-210 коня ли е? И турбото надеждно ли е? Защото ново турбо е цифра.
5 цилиндров турбо бензин мотор с обем 2.4 200коня разтоварен доста харчи по- малко от 2.4 атмосферен 140 и 170 коня ... мойта е такава също автомат проблем да чукна на дърво нямам независимо че километража е връщан със сигурност ..... среден разход градско 12-13-15 зависи от сезона и движението извънградско пак зависи от сезона но досега най-много 7 ми е давал и то при яко юркане при спазване на ограниченията т.е магистрала 130км/ч и обикновен път 90-100км/ч ми е падал и на 5 и нещо без багаж и климатик ако те интересува нещо по-конкретно като цени или обслужване с удоволствие ще помогна .... за тясна наистина е тясна отзад но това е спортен седан аз лично съм 1.91 висок и ми е удобно седалката не ми е докрай назад и за някой по-дребен е добре ако е като мен ще му е тясно със сигурност, возията е стегната и сравнително твърдичка
Pages: 1 2 3 4