Волво Клуб - България

Full Version: Проблем със задните колони на V40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
gopeto Wrote:Хайде де. Никой ли няма отговор на проблема ми в този форум?


За да се открие такъв проблем от къде идва, то трябва да цялото свързване да се погледне от човек, на който това му е работата. Няма как да ти се даде съвет от сорта махни това и ще се оправи.
Проблема може да е на много места. Като започнеш от нещото което използваш за генериране на шум( въпросното сони) и минеш през кабелите и свършиш до тонколоните. Да ти дадем съвет без да сме наясно кое как е свързано и какво прави там( със съответните замервания със съответната апаратура) няма как да стане.

За съжаление от хората които пишат в този форум (и познавам) няма никой с гадателски способности... Confusedhock: :mrgreen:

Тоест закарай си колата при хора на които това им е работата и ще оправят проблема. Ако пробваш сам резултата най вероятно ще е спиране на всичко да свири и доста черен гъст пушак с мирис на изгорял корпус на интегрална схема. :mrgreen:
Сблъсках се със същия проблем - проблема е в мястото на колоните. Взех си някакъв извънземен JBL за 200 лв и пак отзад бас няма. Слагам JBL отпред - колони като слънце. Проблема е в мястото на което са завряни колоните - дебела тенекия и никакво място назад. Оригиналните колони са отрязани честотно - 300 hz до 15 000 кhz. Честотите до 300 khz се поемат от бас говорителя в багажника. Аз си поръчах от Ebay и тези дни трябва да дойде с което да реша проблема. Басът по спецификация е 30 - 400 hz.

Хубавото на оригиналният бас е, че е вързан дирекното към задните колони, а не към касетофона - това много опростява инсталацията.

Ако не бях намерил бас другата ми идея беше монтаж на задните колони в тавана. Правил съм го на Пежо Партнер и резултата беше неочаквао добър. Използвах тънки колони на Sony - магнита залепва за покрива и дори няма нужда от винтове, а звука е много добър.
Днес монтирах баса, понеже нямаше фабричен куплунг се зарових в сноповете и открих, че задните колони имат филтър. Филтъра се намира в ъгъла под стоповете, под кората на багажника. Вързан е с куплунзи и може да се заобиколи, но оригинално са си филтрирани, което обяснява гадния звук отзад без допълнителен бас.
Еййй ама няма кой да чете. Още на 12 септември писах че задните говорители са вързани след кондензатори.
Малко е неочаквано. Допълнителният бас се появява 1998ма година. На моята кола от 1997ма няма дупки за винтовете на баса, нито кабели. За чии х.й тогава филтрират колоните?!
Pages: 1 2