Волво Клуб - България

Full Version: Въпрос отпносно Boost meter
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, някой има ли впечатления от Boost meter които се предлагат или по точно тези до 100 лв. Знам, че качествените са VDO, Sandler, Greddy но не ми се дават 200 лв за едно уредче. Другото с което не съм запознат до 2 или 3 бара трябва да е? Загледах тези: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Green-White-Led-52mm-Smoke-Turbo-Boost-Gauge-BAR-/170683813052?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27bd8c4cbc">http://www.ebay.co.uk/itm/Green-White-L ... 27bd8c4cbc</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Meter-Gauge-SUPER-WHITE-LED-DISPLAY-BOOST-BAR-/160649161290?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item25676faa4a">http://www.ebay.co.uk/itm/Meter-Gauge-S ... 25676faa4a</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/60mm-Electrical-Boost-Gauge-Bar-Warning-Sound-Light-/190571984281?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c5ef9b599">http://www.ebay.co.uk/itm/60mm-Electric ... 2c5ef9b599</a><!-- m -->
Благодаря Ви предварително.
колега, буст метър само качествен и марков, китайчетата не отчитат правилно и ще направиш някоя беля, ако натягаш турбината, или ако слагаш ръчен буст, защото няма да ти отчете точно, а малко разминаване в показанията ти трябва после за ремонт над 1000 лв, бая хора изреваха от тези, с които в момента са наводнили пазара навсякъде, не само в бг
Максималното налягане което прави турбото на 1.9D e 1,2 бара, а степента на сгъстяване е 1:19.
така поне успях да разбера от Renault форума. Smile
За това мисля, че не ти е нужен манометър стигащ до 3 бара.
За качеството незнам но не мисля, че трябва да е кой знае какво. Тези който си гледал ще вършат работа. По важно е самият монтаж може би...?
Аз самият искам да монтирам такъв манометър но не се наемам да го свърша сам, ако някой знае как и е правил нека сподели, МОЛЯ!!!!
momk0 Wrote:Максималното налягане което прави турбото на 1.9D e 1,2 бара,
Аз самият искам да монтирам такъв манометър но не се наемам да го свърша сам, ако някой знае как и е правил нека сподели, МОЛЯ!!!!

колега, бар и две ми се струва множко за тая турбинка, не те съветвам да пробваш дали го достига, още повече, че в момента във форума има най-малко двама, които търсят турбини за дизели показва, че са един вид "консуматив" (съжелявам, ако определението ми не е точно), а колко още има търсещи и за лагуна..., но в момента пиша като пълен лаик, защото нищо не разбирам от дизели, просто много от нещата, които се твърдят по форумите нямат нищо общо с реалността, или съществуват други скрити фактори, които се премълчават, а ако е само за показанията и турбинката няма да се пипа, наистина е по-добре да се вземе китайче, че ще се мине по евтино, какво те интересува тогава какво ще ти покаже?!
Склонен съм да вярвам че надува на 1.2 бара, защото го видях написано от не кой да е в форума на Renault. Да наистина има лека разлика защото Лагуните 1.9 dci са 120 коня пък наще Волва са 116, но едва ли разликата е голяма ако въобще има такава...
За това дали ще ги достигне не ми е зор да пробвам.
Интересува ме какво ще ми покаже, защото именно това може да ми спести ядовете които някой колеги берат в момента!

Поздрави!
Малко Offtopic:
Колега ivanovsz това от подписа правописна грешка ли е за конете или си слагал чип? Ако е с чип колата,би ли разяснил доволен ли си,колко км си минал,къде ти го правиха и т.н.
Може и на Л.С.
cjman Wrote:
momk0 Wrote:Максималното налягане което прави турбото на 1.9D e 1,2 бара,
Аз самият искам да монтирам такъв манометър но не се наемам да го свърша сам, ако някой знае как и е правил нека сподели, МОЛЯ!!!!

колега, бар и две ми се струва множко за тая турбинка, не те съветвам да пробваш дали го достига, още повече, че в момента във форума има най-малко двама, които търсят турбини за дизели показва, че са един вид "консуматив" (съжелявам, ако определението ми не е точно), а колко още има търсещи и за лагуна..., но в момента пиша като пълен лаик, защото нищо не разбирам от дизели, просто много от нещата, които се твърдят по форумите нямат нищо общо с реалността, или съществуват други скрити фактори, които се премълчават, а ако е само за показанията и турбинката няма да се пипа, наистина е по-добре да се вземе китайче, че ще се мине по евтино, какво те интересува тогава какво ще ти покаже?!

Колеги, според мен ще помпи над 1,5 при положение, че на 1,9 TDI 90hp помпи 1,2 с премахване само на вакума. Най-вероятно ще се "пипа" за това ми е нужно а и ремонта на турбината е доста под 1000лв. аз вече ремонтирах старата и стои за резерва. Ето и снимка как трябва да изглежда след монтажа <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/video_response_view_all?v=ByG3l-OPe68">http://www.youtube.com/video_response_v ... yG3l-OPe68</a><!-- m -->
Недей да сравняваш TDI двигатела на VAG с наще, разликата е голяма Wink

не ме кефи тоя монтаж. Самата идея да се лиша от левият въздуховод ми се струва страшно глупаво. :roll:

По скоро си мислех за нещо такова: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/SINGLE-1-GAUGE-PILLAR-POD-52mm-BLACK-LEFT-SIDE-/250804399874?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a651b6f02">http://www.ebay.co.uk/itm/SINGLE-1-GAUG ... 3a651b6f02</a><!-- m -->

Монтирано м/у шофьорското стъкло и предното.
според мен тая турбинка не е направена да издържи помпане, а в ибей за тези турбинки става война, ей тази беше на търг с първоначална цена 10лири:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.co.uk/Renault-Volvo-turbo-1-9-dci-708639-magane-scenic-laguna-/150628373113?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2312269279">http://cgi.ebay.co.uk/Renault-Volvo-tur ... 2312269279</a><!-- m -->

а колега Иванов, ако направиш овърбуст или не ти отвори гейтът, ще купуваш цял двигател, няма само с ремонт на турбото да минеш, провери в гугъл по тоя повод има снимки на бутала излетели от двигателя
Колега momkO, 1,9 TDI двигателя на Volvo който е за него говоря той на VAG ли е? Колкото до тези стойки за уредчетата си купих и го хварлих изглеждаше като наплюто на страничната конзола.
Колега cinam поради незнание и некомпетентност преди 4 години броих 1700 лв. за нова турбина, сега за тези пари ще си купя сигурно цял двигател. Не съм на ясно с тези гейт и овърбуст но ако е казано че ще се случи няма как да го избегна. Аз си купих едно ето такова <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Laguna-Megane-Espace-Volvo-GT1749V-708639-turbocharger-CHRA-cartridge-/290612287257?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43a9d79719">http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Lagun ... 43a9d79719</a><!-- m --> и сега си имам и резервна турбина тази мога да я чупя. Wink