Волво Клуб - България

Full Version: Мегависоки обороти
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Колеги, помагайте! Снощи реших да се правя на състезател и от тогава колата на празен ход държи около 3000 оборота, почват да се менят като падат до 2500, като включа на скорост понякога сама ускорява, а понякога сваля оборотите и ги държи в рамките на 1000-1200, но само докато не подам газ, после пак същото. Много неприятен проблем, защото почна да загрява, да включва перка и тн. Аз имам хроничен проблем с дебитомера, но не е от него, защото си имам един резервен - смених го и нищо не се промени. Най-лошото е, че съм в пловдив поне още 1 седмица, а тук нямам идея къде да отида. дайте някакви акъли.
Да не ти е заяло жилото на педала на газта колега...
Може би заяжда от време на време, защото има моменти (макар и за кратко) когато държи 1000-1200, което пък пак са си високи обороти за загряла кола.
Имаш скъсан вакумен маркуч.
Ами аз се сетих за това и проверих и двата маркуча, които влизат в кутията на въздушния филтър и бяха ОК (или поне така изглежда). Има ли друг?
1. Между МАР и смукателни колектори.
2. Картерна вентилация.
3. Клапан за ЕГР
Тези са зад дроселовата клапа - трябва да свалиш пластмасовите капаци за да ги видиш.
3. Вентилация на резервоара - намира се под десния фар.
4. Регулатор за налягане на рейката.
благодаря ти много. ще поразглобя малко и ще ги проверя всички.
Lqlik Wrote:Колеги, помагайте! Снощи реших да се правя на състезател и от тогава колата на празен ход държи около 3000 оборота, почват да се менят като падат до 2500, като включа на скорост понякога сама ускорява, а понякога сваля оборотите и ги държи в рамките на 1000-1200, но само докато не подам газ, после пак същото. Много неприятен проблем, защото почна да загрява, да включва перка и тн. Аз имам хроничен проблем с дебитомера, но не е от него, защото си имам един резервен - смених го и нищо не се промени. Най-лошото е, че съм в пловдив поне още 1 седмица, а тук нямам идея къде да отида. дайте някакви акъли.

Здравей колега. Разбрах, че в момента си в Пловдив. За твой късмен най-добрия майстор на GDI двигателите е точно в същия град. В мицубиши форума се подвизава под ника Milen_z , това е твоя човек.GSM-а му посочен във форума им е 0889755500.Желая ти успех!!!

П.П. Чувал съм, че на този двигател доста трудно се поставя ГИ, поради неколкократното впръскване на гориво по време на пълненето на цилиндрите, а виждам че ти си с такъв, да не би от там да прави някаква магария. Просто предполагам :roll: .
ами моят двигател не е GDI , но се съмнявам да се занимава само с тях. ще му звънна ако не се оправя след огледа на маркучите. благодаря ти
Да допълня списъка на Жоро.

5.Тръбата и маркуча на сервото на спирачките.
Pages: 1 2 3