Antonii Wrote:Значи ако автомобила е с катализатор, то това непречи да се пали с бутане, блъскане теглене и т.н. Ако няма друг начин. Всичко останало са свободни съчинения.
На същото мнение съм но има и една пасност.Значи когато е теглен един автомобил за да запали при ряско пускан на съеденителя на 1 или 2-ра предавка може да прескочи ангренажния ремък с 1 зъб да речем...
Antonii Wrote:Значи ако автомобила е с катализатор, то това непречи да се пали с бутане, блъскане теглене и т.н. Ако няма друг начин. Всичко останало са свободни съчинения.
На същото мнение съм но има и една пасност.Значи когато е теглен един автомобил за да запали при ряско пускан на съеденителя на 1 или 2-ра предавка може да прескочи ангренажния ремък с 1 зъб да речем...
Извинявай колега ама каква е причината да прескочи зъб ????
Може би имаш пред вид следното:
Колата не пали въпреки че стартера я развърта като бесен....
Колата не пали защото стартера не може да я завърти въпреки че акумулатора е в добро състояние .....
Колата много трудно пали и акумулатора свършва .....
Е не съм спец по инжекционите ама тия неща трябва да те накарат да си помислиш малко преди да я закачиш зад някоя друга кола и да я влачиш две пресечки преди да направиш сериозна беля!!!
Извинявай колега ама каква е причината да прескочи зъб ????
Може би имаш пред вид следното:
Колата не пали въпреки че стартера я развърта като бесен....
Колата не пали защото стартера не може да я завърти въпреки че акумулатора е в добро състояние .....
Колата много трудно пали и акумулатора свършва .....
Е не съм спец по инжекционите ама тия неща трябва да те накарат да си помислиш малко преди да я закачиш зад някоя друга кола и да я влачиш две пресечки преди да направиш сериозна беля!!!
Rachido4x4 Wrote:Извинявай колега ама каква е причината да прескочи зъб ????
Може би имаш пред вид следното:
Колата не пали въпреки че стартера я развърта като бесен....
Колата не пали защото стартера не може да я завърти въпреки че акумулатора е в добро състояние .....
Колата много трудно пали и акумулатора свършва .....
Е не съм спец по инжекционите ама тия неща трябва да те накарат да си помислиш малко преди да я закачиш зад някоя друга кола и да я влачиш две пресечки преди да направиш сериозна беля!!!
Подчертавам,че опита ми е изграден на дизелови мотори.
и друго една от причините може да е хлабав ремък и при "дърпане" се получава ряско завъртане (такова завъртане на коляновия вал неможе да ти направи стартера) и ремака "отнася" напън и ако е по стар ремъка (повечето стари ремаци се отпускат визирам бош) и работата е готова :wink:
Rachido4x4 Wrote:Извинявай колега ама каква е причината да прескочи зъб ????
Може би имаш пред вид следното:
Колата не пали въпреки че стартера я развърта като бесен....
Колата не пали защото стартера не може да я завърти въпреки че акумулатора е в добро състояние .....
Колата много трудно пали и акумулатора свършва .....
Е не съм спец по инжекционите ама тия неща трябва да те накарат да си помислиш малко преди да я закачиш зад някоя друга кола и да я влачиш две пресечки преди да направиш сериозна беля!!!
Подчертавам,че опита ми е изграден на дизелови мотори.
и друго една от причините може да е хлабав ремък и при "дърпане" се получава ряско завъртане (такова завъртане на коляновия вал неможе да ти направи стартера) и ремака "отнася" напън и ако е по стар ремъка (повечето стари ремаци се отпускат визирам бош) и работата е готова :wink:
Абсолютно реална опасност, която няма нищо общо с катализатора
Но от тук идва другият извод, че дори проста работа като дърпането на автомобил с цел паленето на двигателя му. Ако се прави неграмотно може да доведе до доста големи главоболия.
Или извода е когато правим нещо да сме наясно с нещата които правим и до какво могат да доведат. :wink:
Извода се отнася за доста авто- "майстори".
Абсолютно реална опасност, която няма нищо общо с катализатора
Но от тук идва другият извод, че дори проста работа като дърпането на автомобил с цел паленето на двигателя му. Ако се прави неграмотно може да доведе до доста големи главоболия.
Или извода е когато правим нещо да сме наясно с нещата които правим и до какво могат да доведат. :wink:
Извода се отнася за доста авто- "майстори".