Волво Клуб - България

Full Version: Re: Защо не трябва да палим така
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Аз съм късал полуоска на регатата след палене на скорост .
Аз съм късал полуоска на регатата след палене на скорост .
Съгласен съм, че е по-добре да се пали със стартер, а не с бутане (дърпане), но по някога е наложително, стига да има достатъчно ток :wink: . Все пак това е машина, а не балирина. :lol: Автоматик - no chance Big Grin
Съгласен съм, че е по-добре да се пали със стартер, а не с бутане (дърпане), но по някога е наложително, стига да има достатъчно ток :wink: . Все пак това е машина, а не балирина. :lol: Автоматик - no chance Big Grin
inpopovvv Wrote:Напълно съм съгласен, че автомобил не трябва да се пали чрез бутане, защото след едно палене по този начин на предишния ми автомобил се наложи смяна на биелата.Във всички указания за ползване на автомобили независимо дели са с катализатори или не това правило е дебело подчертано и е продиктувано от презумпцията, че не е известна причината за проблема и дали запалване по този начин няма да доведе до повреди в двигателя, както се получи при мен.Бобината бе овлажнена и колата не можеше да запали на стартер,дългото въртене предизвика изтощаване на акумулатора и реших да бутам. Още след първия такт на палене от двигателя се разнесе метално чукане.При ремонта установих, че е изкривена биела вследствие на "бензинов удар", който се получава, когато в цилиндъра има много гориво- колата е "задавила".Ето защо и аз не препоръчвам палене чрез теглене или бутане, по добре открийте защо не можете да запалите.

Е хубаво де горе собсвеноръчно си написал че е изкривена биела вследствие на "бензинов удар" а не вследствие на "бутане" и к'во излиза тогава - ако преди да почнеш да буташ решиш да си сложиш един чисто нов акумолатор и врътнеш със стартера - пак "бензинов удар" Sad Sad или греша??? - може би има няква логика все пак ако приемем че стартера няма достатъчно сила да изкриви биелата а бутането я има но в този случай трябва и гумите да са чисто нови за да не приплъзнат а да се изкриви биелата.
Когато колата по принцип не пали и бутането не помага - защо си се мъчил да палиш с мокра бобина след като няма как да стане преди да я изсушиш?
Според мен бутането не е никакъв проблем за колата но ако се използува в случай когато може да свърши работа - стар акумолатор например или развален стартер но не и мокра бобина. А ако някой много се притеснява да го бутат на 4-та - съвсем безопасно става Smile
inpopovvv Wrote:Напълно съм съгласен, че автомобил не трябва да се пали чрез бутане, защото след едно палене по този начин на предишния ми автомобил се наложи смяна на биелата.Във всички указания за ползване на автомобили независимо дели са с катализатори или не това правило е дебело подчертано и е продиктувано от презумпцията, че не е известна причината за проблема и дали запалване по този начин няма да доведе до повреди в двигателя, както се получи при мен.Бобината бе овлажнена и колата не можеше да запали на стартер,дългото въртене предизвика изтощаване на акумулатора и реших да бутам. Още след първия такт на палене от двигателя се разнесе метално чукане.При ремонта установих, че е изкривена биела вследствие на "бензинов удар", който се получава, когато в цилиндъра има много гориво- колата е "задавила".Ето защо и аз не препоръчвам палене чрез теглене или бутане, по добре открийте защо не можете да запалите.

Е хубаво де горе собсвеноръчно си написал че е изкривена биела вследствие на "бензинов удар" а не вследствие на "бутане" и к'во излиза тогава - ако преди да почнеш да буташ решиш да си сложиш един чисто нов акумолатор и врътнеш със стартера - пак "бензинов удар" Sad Sad или греша??? - може би има няква логика все пак ако приемем че стартера няма достатъчно сила да изкриви биелата а бутането я има но в този случай трябва и гумите да са чисто нови за да не приплъзнат а да се изкриви биелата.
Когато колата по принцип не пали и бутането не помага - защо си се мъчил да палиш с мокра бобина след като няма как да стане преди да я изсушиш?
Според мен бутането не е никакъв проблем за колата но ако се използува в случай когато може да свърши работа - стар акумолатор например или развален стартер но не и мокра бобина. А ако някой много се притеснява да го бутат на 4-та - съвсем безопасно става Smile
Аз доколкото знам колите с електроника не се палят с бутане защото я объркват и може никога да не запалят а да изгорят нещо.
По-елементарните автомобилчета може да си се палят с бутане без проблем. Относно бензиновия удар - че то всяко палене е бензинов удар :? .
За полуоската също няма логика да се счупи от бутане освен ако не е била дефектна.
Аз доколкото знам колите с електроника не се палят с бутане защото я объркват и може никога да не запалят а да изгорят нещо.
По-елементарните автомобилчета може да си се палят с бутане без проблем. Относно бензиновия удар - че то всяко палене е бензинов удар :? .
За полуоската също няма логика да се счупи от бутане освен ако не е била дефектна.
Колеги,
Бензиновия удар представлява неконтролируемо запалване на горивото,което може да протече както в цилиндрите така и в изпускателната система.При нормална работа на двигателя горивния процес е контролиран-определено количество гориво се сгъстява до определена степен без да се предизвика самозапалване,подава се искра която запалва сгъстеното гориво,досгъстяване на вече запаленото гориво итн съгласно тактовете на четиритактовия двигател.Конструктивно двигателите са изчислени да работят при контролиран процес на запалване,при който натоварванията в/у основните възли и отделеното количество топлина в двигателя е най малко.В двигателите с вътрешно горене нормален горивен процес се постига чрез центровката на запалването,т.е какво предварение да получи запалването спрямо горна мъртва точка/ГМТ/ на буталото.Всяко отклонение от нормалния контролиран процес носи риск за двигателя.Не по розови са нещата ако беззинов удар се получи в изпускателната система-разципени гърнета,повредени ламбда сонди и катализатори.
Изписах всичко това за да обясня на алекс как бутането предизвиква запалване тогава когато то е нежелателно и вредно за двигателя.Освен това всички опитни шофьори карали демодирани таратайки знаят, че ЗАДАВИЛ АВТОМОБИЛ СЕ ПРОДУХВА.Обикновенно това става при свалени свещи чрез превъртане на коляновия вал на стартер/ако все още има ток/ или чрез уреда манивела, който много от днешните шофьори не познават.Случаят който описах преди стана когато и аз бях млад шофьор, сега не бих допуснал това да се случи.
Що се отнася за автомобилите с инж. запалване е достатъчно да погледнете кодовете за грешки 1-3-2- завишено или занижено напрежение на акумулатора/volvo/.Дали може да се запали автомобила при наличието на тази диагноза не зная, зощото аз вече не експериментирам.
Колеги,
Бензиновия удар представлява неконтролируемо запалване на горивото,което може да протече както в цилиндрите така и в изпускателната система.При нормална работа на двигателя горивния процес е контролиран-определено количество гориво се сгъстява до определена степен без да се предизвика самозапалване,подава се искра която запалва сгъстеното гориво,досгъстяване на вече запаленото гориво итн съгласно тактовете на четиритактовия двигател.Конструктивно двигателите са изчислени да работят при контролиран процес на запалване,при който натоварванията в/у основните възли и отделеното количество топлина в двигателя е най малко.В двигателите с вътрешно горене нормален горивен процес се постига чрез центровката на запалването,т.е какво предварение да получи запалването спрямо горна мъртва точка/ГМТ/ на буталото.Всяко отклонение от нормалния контролиран процес носи риск за двигателя.Не по розови са нещата ако беззинов удар се получи в изпускателната система-разципени гърнета,повредени ламбда сонди и катализатори.
Изписах всичко това за да обясня на алекс как бутането предизвиква запалване тогава когато то е нежелателно и вредно за двигателя.Освен това всички опитни шофьори карали демодирани таратайки знаят, че ЗАДАВИЛ АВТОМОБИЛ СЕ ПРОДУХВА.Обикновенно това става при свалени свещи чрез превъртане на коляновия вал на стартер/ако все още има ток/ или чрез уреда манивела, който много от днешните шофьори не познават.Случаят който описах преди стана когато и аз бях млад шофьор, сега не бих допуснал това да се случи.
Що се отнася за автомобилите с инж. запалване е достатъчно да погледнете кодовете за грешки 1-3-2- завишено или занижено напрежение на акумулатора/volvo/.Дали може да се запали автомобила при наличието на тази диагноза не зная, зощото аз вече не експериментирам.
Pages: 1 2 3 4