Волво Клуб - България

Full Version: Re: Защо не трябва да палим така
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Чета и немея! Имам чувството че Confusedhock: чета рубриката : "не правете като тях!"! Но пък това потвърждава теорията ,че човек цял живот се учи. Smile
Чета и немея! Имам чувството че Confusedhock: чета рубриката : "не правете като тях!"! Но пък това потвърждава теорията ,че човек цял живот се учи. Smile
Едно време за Голфа ми 1.8i - 115 к.с. бяха казали че е противопоказно паленето чрез дърпане и бутане, щото да не прескочил зъб на ангренажния ремък и тогава ставало мазало...
Ма кат си вземах V40-ката 1.8 16V - 115 к.с. от Германия, първоначално ми го запалиха с помощен с кабели, ама горкичкия акумулатор толкова беше здал, че и след 30 км не даваше признаци на живот! Разбирайте, че 3-4 пъти го побутнахме - и проблеми никви! Докато си бойдох до БГ, батерийката на 6 - свети си зелено и така вече цял месец и половина! Та тва е!

Радвам се, че си взех такава машинка - яка, голяма и резачка!

А и също забелязвам, че колегите от форума са печени и помагат с квото знаят/могат, за което предварително благодаря - то и на мене ще чи се наложи все нещо :oops:
Едно време за Голфа ми 1.8i - 115 к.с. бяха казали че е противопоказно паленето чрез дърпане и бутане, щото да не прескочил зъб на ангренажния ремък и тогава ставало мазало...
Ма кат си вземах V40-ката 1.8 16V - 115 к.с. от Германия, първоначално ми го запалиха с помощен с кабели, ама горкичкия акумулатор толкова беше здал, че и след 30 км не даваше признаци на живот! Разбирайте, че 3-4 пъти го побутнахме - и проблеми никви! Докато си бойдох до БГ, батерийката на 6 - свети си зелено и така вече цял месец и половина! Та тва е!

Радвам се, че си взех такава машинка - яка, голяма и резачка!

А и също забелязвам, че колегите от форума са печени и помагат с квото знаят/могат, за което предварително благодаря - то и на мене ще чи се наложи все нещо :oops:
Pages: 1 2 3 4