Волво Клуб - България

Пълна версия: Re: Защо не трябва да палим така
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2 3 4
Напълно съм съгласен, че автомобил не трябва да се пали чрез бутане, защото след едно палене по този начин на предишния ми автомобил се наложи смяна на биелата.Във всички указания за ползване на автомобили независимо дели са с катализатори или не това правило е дебело подчертано и е продиктувано от презумпцията, че не е известна причината за проблема и дали запалване по този начин няма да доведе до повреди в двигателя, както се получи при мен.Бобината бе овлажнена и колата не можеше да запали на стартер,дългото въртене предизвика изтощаване на акумулатора и реших да бутам. Още след първия такт на палене от двигателя се разнесе метално чукане.При ремонта установих, че е изкривена биела вследствие на "бензинов удар", който се получава, когато в цилиндъра има много гориво- колата е "задавила".Ето защо и аз не препоръчвам палене чрез теглене или бутане, по добре открийте защо не можете да запалите.
Напълно съм съгласен, че автомобил не трябва да се пали чрез бутане, защото след едно палене по този начин на предишния ми автомобил се наложи смяна на биелата.Във всички указания за ползване на автомобили независимо дели са с катализатори или не това правило е дебело подчертано и е продиктувано от презумпцията, че не е известна причината за проблема и дали запалване по този начин няма да доведе до повреди в двигателя, както се получи при мен.Бобината бе овлажнена и колата не можеше да запали на стартер,дългото въртене предизвика изтощаване на акумулатора и реших да бутам. Още след първия такт на палене от двигателя се разнесе метално чукане.При ремонта установих, че е изкривена биела вследствие на "бензинов удар", който се получава, когато в цилиндъра има много гориво- колата е "задавила".Ето защо и аз не препоръчвам палене чрез теглене или бутане, по добре открийте защо не можете да запалите.
Съгласен съм с основната ти идея.
Но има и един тънък момент - да се разграничат нещата!!

Първо - при палене на стартер няма индикация че ще запали двигатела - да не се дърпа или бута!!!!! ВАЖНО!
Второ - ако се усеща че ще запали но: Може би се дави! Може би центровка или тоците прескачат! -чрез бутане - ВЕДНАГА пали.
Що така!! - от опит го казвам, верно пали от раз.

п.п.- проблема ти е бил дремещ!! - просто му е дошъл момента.
така на камиона ми - одидох с него до едно място - забавих се 1ч., още е топъл дв., и тръгнах да го паля, и ..... изчука дв..
Верно много го ръчках на високи обороти и ..... и дойде момента да ми го върне.
Съгласен съм с основната ти идея.
Но има и един тънък момент - да се разграничат нещата!!

Първо - при палене на стартер няма индикация че ще запали двигатела - да не се дърпа или бута!!!!! ВАЖНО!
Второ - ако се усеща че ще запали но: Може би се дави! Може би центровка или тоците прескачат! -чрез бутане - ВЕДНАГА пали.
Що така!! - от опит го казвам, верно пали от раз.

п.п.- проблема ти е бил дремещ!! - просто му е дошъл момента.
така на камиона ми - одидох с него до едно място - забавих се 1ч., още е топъл дв., и тръгнах да го паля, и ..... изчука дв..
Верно много го ръчках на високи обороти и ..... и дойде момента да ми го върне.
в краен слу4ай, ако нямате друго ре6ение,можете да опитате да запалите на дърпане по следния на4ин:
зака4ате, теглите колата като сте на контакт и вклю4ена трета предавка за дизел и ли втора за бензин и натиснат съединител. набирате скорост завъртате стартера и отпускате съединителя.
хубавото е 4е в 99 процента колата пали и удара върху буталата е сравним с този при рязко ускоряване.
ло6ото е 4е трябва достатъ4но ток да е останал в акумулатора и има известен 6ан да повредите стартера.
съгласен съм 4е най-добрият варянт е да се намери при4ината ,това е само в краен слу4ай.
в краен слу4ай, ако нямате друго ре6ение,можете да опитате да запалите на дърпане по следния на4ин:
зака4ате, теглите колата като сте на контакт и вклю4ена трета предавка за дизел и ли втора за бензин и натиснат съединител. набирате скорост завъртате стартера и отпускате съединителя.
хубавото е 4е в 99 процента колата пали и удара върху буталата е сравним с този при рязко ускоряване.
ло6ото е 4е трябва достатъ4но ток да е останал в акумулатора и има известен 6ан да повредите стартера.
съгласен съм 4е най-добрият варянт е да се намери при4ината ,това е само в краен слу4ай.
е как пък ще се повреди стартера....я помисли пак!?!?!
е как пък ще се повреди стартера....я помисли пак!?!?!
Автоматиците също не се палят с бутане !.

Там системата за трансфер на въртящия моменто от двигателя към скоростната не може да работи в обратна посока без колата да е запалена, все пак е съединителя е от перки в масло под налягане което се контролира от компютъра на скоростната кутия.
Автоматиците също не се палят с бутане !.

Там системата за трансфер на въртящия моменто от двигателя към скоростната не може да работи в обратна посока без колата да е запалена, все пак е съединителя е от перки в масло под налягане което се контролира от компютъра на скоростната кутия.
Страници: 1 2 3 4