Волво Клуб - България

Full Version: Поредното "мъдро" решение на КАТ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Днес в ДВ е обнародвана промяна в Наредба І-45 от 2000 г. за регистрацията, отчета, спирането и пускането в движение на МПС.
Създава се нова ал.3 към чл.4 със следното съдържение:
"Физическо или юридическо лице, което използва превозно средство по силата на правно основание, различно от правото на собственост, се регистрира като ползвател на превозното средство." И толкова. Не е ясно кой, как и с какви документи ще трябва да го заяви. Но се надявам да са го измислили.
Хайде честито на новите опашки и такси! :twisted:
Днес в ДВ е обнародвана промяна в Наредба І-45 от 2000 г. за регистрацията, отчета, спирането и пускането в движение на МПС.
Създава се нова ал.3 към чл.4 със следното съдържение:
"Физическо или юридическо лице, което използва превозно средство по силата на правно основание, различно от правото на собственост, се регистрира като ползвател на превозното средство." И толкова. Не е ясно кой, как и с какви документи ще трябва да го заяви. Но се надявам да са го измислили.
Хайде честито на новите опашки и такси! :twisted:
Айде сега адвокате, не всявяй смут в доверието към органите пред влизането ни в ЕС.
Айде сега адвокате, не всявяй смут в доверието към органите пред влизането ни в ЕС.
Какво означава това? Член на семейството ми не може дда ползва колата ми без да е регистриран незнайно къде? Или ако на някой приятел неочаквано му потрябва автомобил, аз не мога да му услужа с моя? Ако е така е пълна простотия!
Какво означава това? Член на семейството ми не може дда ползва колата ми без да е регистриран незнайно къде? Или ако на някой приятел неочаквано му потрябва автомобил, аз не мога да му услужа с моя? Ако е така е пълна простотия!
Какво се чудите - в бг сме.
Тук е държавата на мъдрите идиотщини.

п.п.пак казвам!
Колкото повече закони има в една държава - толкова повече държавата има за цел да те прецака.
Бедния и гладния и неукия - най лесно се манипулират.
Какво се чудите - в бг сме.
Тук е държавата на мъдрите идиотщини.

п.п.пак казвам!
Колкото повече закони има в една държава - толкова повече държавата има за цел да те прецака.
Бедния и гладния и неукия - най лесно се манипулират.
Това май е поредното копиране на британския почин. Не мога да разбера, какво толкова харесват нашите управници на английските системи. С тях съсипаха и образованието, и здравеопазването, и ...
Както и да е - сега конкретно по темата. Във Великобритания не се регистрира собственик, а KEEPER, т.е. нещо като стопанин. И това, че автомобилът е регистриран на ваше име не означава, че Вие сте собственик. Странно, но има известна логика. Ако автомобилът е на лизинг, докато не го изплатите напълно, той не е ваша собственост, а е собственост на кредитната компания.
Освен споменатите стопани(KEEPER), когато се прави застраховката на автомобила се регистрират и ползватели(USER/DRIVER) - основен(главен) ползвател или водач и допълнителни такива. Това са и единствените лица упълномощени да управляват този автомобил. По този начин, застраховката, съответно и застрахователната премия, която заплащате е по-обективна, базирана не само на вида автомобил, но и на това кой го управлява. Вярвам ще се съгласите, че има значение дали водачът има две или двадесет години стаж, колко нарушения и ПТП има, дали е мъж или жена(нищо лично спрямо колежките Smile . Тук специално, ми излиза по-ефтино като включа и възлюблената в мойта застраховка.)
Не знам обаче, дали новата алинея в Наредбата визира промени в тази насока, или отново е нещо мислено-недомислено, дето както казаха и колегите, само ще доведе до нови опашки и такси. В тази връзка искам да отбележа, че регистрацията в UK става по пощата и е напълно безплатна.
Това май е поредното копиране на британския почин. Не мога да разбера, какво толкова харесват нашите управници на английските системи. С тях съсипаха и образованието, и здравеопазването, и ...
Както и да е - сега конкретно по темата. Във Великобритания не се регистрира собственик, а KEEPER, т.е. нещо като стопанин. И това, че автомобилът е регистриран на ваше име не означава, че Вие сте собственик. Странно, но има известна логика. Ако автомобилът е на лизинг, докато не го изплатите напълно, той не е ваша собственост, а е собственост на кредитната компания.
Освен споменатите стопани(KEEPER), когато се прави застраховката на автомобила се регистрират и ползватели(USER/DRIVER) - основен(главен) ползвател или водач и допълнителни такива. Това са и единствените лица упълномощени да управляват този автомобил. По този начин, застраховката, съответно и застрахователната премия, която заплащате е по-обективна, базирана не само на вида автомобил, но и на това кой го управлява. Вярвам ще се съгласите, че има значение дали водачът има две или двадесет години стаж, колко нарушения и ПТП има, дали е мъж или жена(нищо лично спрямо колежките Smile . Тук специално, ми излиза по-ефтино като включа и възлюблената в мойта застраховка.)
Не знам обаче, дали новата алинея в Наредбата визира промени в тази насока, или отново е нещо мислено-недомислено, дето както казаха и колегите, само ще доведе до нови опашки и такси. В тази връзка искам да отбележа, че регистрацията в UK става по пощата и е напълно безплатна.
Pages: 1 2 3