Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с работата на двигателя сутрин
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Здравейте,колеги!! Имам следния проблем. Всяка сутрин като запаля волвото/440 GLE injection/, започва да работи точно като трактор. Не се наблюдава разлика нито на бензин, нито на газ. Взех, че извърших няколко процедури- смених свещите с BOSH-ови, смених дистрибуторната капачка, свалих стъпковия мотор и го почистих съгласно инструкциите във форума, по същия начин изчистих и ламбда сондата, бяха ми се разпоили някои жици на буксата на дебитомера- оправих и тях. НО УВИ НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНИ!!!!!!!! Колата продължава да работи като трактор сутрин при запалване. А,забравих да спомена, че като достигне работна температура двигателя всичко се оправя като с магическа пръчка и работи О.К. И още -заради това смених и газовия изпарител. Сега сложих BRC но....................... Моля помагайте с всякакви идеи! Късмет и безаварийно!!!
Здравейте,колеги!! Имам следния проблем. Всяка сутрин като запаля волвото/440 GLE injection/, започва да работи точно като трактор. Не се наблюдава разлика нито на бензин, нито на газ. Взех, че извърших няколко процедури- смених свещите с BOSH-ови, смених дистрибуторната капачка, свалих стъпковия мотор и го почистих съгласно инструкциите във форума, по същия начин изчистих и ламбда сондата, бяха ми се разпоили някои жици на буксата на дебитомера- оправих и тях. НО УВИ НИЩО НЕ СЕ ПРОМЕНИ!!!!!!!! Колата продължава да работи като трактор сутрин при запалване. А,забравих да спомена, че като достигне работна температура двигателя всичко се оправя като с магическа пръчка и работи О.К. И още -заради това смених и газовия изпарител. Сега сложих BRC но....................... Моля помагайте с всякакви идеи! Късмет и безаварийно!!!
В такъв случаи, провери температурния датчик които дава инф. на компа. и връзките(кабели, букси) към него. :?
В такъв случаи, провери температурния датчик които дава инф. на компа. и връзките(кабели, букси) към него. :?
Значи аз го имах този проблем само на газ(Изпарител BRC)оказа се че е от настройките за празен ход на самия изпарител.Сега като е студена на бензин си е нормална,а на газ малко тресе и след 5 мин се оправя напълно.

Интересно е че при теб проблема е и на газ и на бензин.....пробвай съвета на Izex може да има ефект.
Нещо не мога да се сетя къде се намираше този датчик :roll:
Значи аз го имах този проблем само на газ(Изпарител BRC)оказа се че е от настройките за празен ход на самия изпарител.Сега като е студена на бензин си е нормална,а на газ малко тресе и след 5 мин се оправя напълно.

Интересно е че при теб проблема е и на газ и на бензин.....пробвай съвета на Izex може да има ефект.
Нещо не мога да се сетя къде се намираше този датчик :roll:
Добри хора защо използвате свещи BOSCH???Вярно че моята кола е карбураторна, бях с подобни свещи и имах идентични проблеми за 3-4г, какво ло не сменях и след категоричното изхвърляне на свещите БОШ сега всичко е ОК(всичко друго сменено не даваше резултат), но ти може да имаш и друг проблем?!?!?!?!?!?
Добри хора защо използвате свещи BOSCH???Вярно че моята кола е карбураторна, бях с подобни свещи и имах идентични проблеми за 3-4г, какво ло не сменях и след категоричното изхвърляне на свещите БОШ сега всичко е ОК(всичко друго сменено не даваше резултат), но ти може да имаш и друг проблем?!?!?!?!?!?
Ако ламбдата е с три проводника много е вероятно да не е в ред подгряващия и резистор.В подкрепа на това мнение е факта че колата работи нормално след загряване.
Ако ламбдата е с три проводника много е вероятно да не е в ред подгряващия и резистор.В подкрепа на това мнение е факта че колата работи нормално след загряване.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9