Волво Клуб - България

Full Version: драстична разлика в разхода
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
карам бодигард 94г 1.6 пълна инжекция с обикновенна ГУ
от край време дава разлика : извън градско 7.5-8
градско 22-24 литра, ходих при майстор да ми центрова газовата уредба- никакъв ефект
не съм от хората, които обичат да форсират двигателя, карам спокойно
някакви идеи? със испарител ланди съм
предварително благодаря за отговорите!
Колега от 7л извън , 25 градско това е от тук до луната.
ами да, все едно че карам ЗИЛ
... не разбирам много покрай газта Но знам че се влияе силно от това дали е загряла колата ... имам в предвид разхода ... та донякаде това градско и извън градско ме навежда на тая мисъл ... ако караш колата на къси градски разстояния и правиш достатъчни почивки между тях за да има време да изстине ми се струва че се нарушава нормалното изгаряне на газта ... един вит в изпарителя не се изпарява (затоплена от антифриза) ами си влиза полу течна и на двигателя му идва в повече и един вид си я изхвърля ... малко бабешки го обеснявам но не съм много на Ти .. просто споделям идея ...
Факт при ниски температури газта не се изгаря но чак такъв разход.
VDesign Wrote:Факт при ниски температури газта не се изгаря но чак такъв разход.

... само предполагам :roll:
За обикновена АГУ основна роля за разхода има изпарителя и в по-малка степен разположението на така наречената "плочка".Според мен имаш груба грешка при монтажа или изпарителя се е скапал.Възможно е изпарителя да е с абсолютно грешни настройки и само в режим на спокойно извънградско да работи правилно а в други режими да преобогатява сместа.
Моят съвет е смени майстора и виж какво ше ти каже новия.Напиши от кой град си за да ти дадат колегите инфо за майстори-газаджии от твоя регион.
Сега ще ти дам пример как изнасилих газовата на мойта кола която също е конвенционална, идеята беше да видя какъв разход ще ми даде.Понеже съм й свикнал че градско ми гори към 12 и малко отгоре според зависи, то сега като застудя просто палих на бензин и след 10 секунди обръщах на газ въпреки че беше студена, говорим сутрин и след като е стояла че доволно да изстине.И така само градско каране, след последното свършване на бутилката заредих 15л. газ и карах докато пак по същия начин умре на 2500об/мин по начина който описах а именно на студен мотор.Изминах 107-108км като след това забиваше муцуната след 2500об/мин. което показва че е духнала газта.Така че ето разход от 14/100 при студен мотор, след това си подгрявах и карах на бензин докато отлепи леко стрелката и тогава обръщах на газ по познатата схема с 15л. газ като колата мина около 117км или с други думи разхода си падна на малко под 13 някъде.
Това да гори 25/100 газ не е възможно, трябва да е смрад ама смрад на ауспуха.
След като е центрован изпарителя и всичко е както трябва то единствения вариант е да не може да се хване как работи в различните режими което също не е логично но практиката не го изключва.При стационарна настройка с газ анализатор уж всичко е ОК но на практика не е точно така и се налага настройка в движение и с опитване и нагаждане да се уйдурдиса (много ме кефи и тази думичка :lol: ). Подмяната на мембраните и гумичките на клапаните почти винаги помага но ако се подменят с оригинални до колкото в България може да се разчита на тази дума, отделно трябва да се провери и работата на кантарчетата да не запират някъде и т.н. Впрочем за мембраните съм слагал на Ловатото което ми е сега на колата а преди това на другата мембрани които са български и на вид, цвят и вкус са същите но работата на изпарителя се променя драстично като чисто нови отидоха в кофата и сложих нови "италиански" може би правени зад великата китайска стена или в съседния гараж но никакъв проблем.Проблемите пък на този изпарител с малките обороти и от там влошаване на работата му се оправят за 1,50лв. срещу нова пружинка за чувствителността а не някаква си от химикал или подръчна каква да е, тя също брутално на работата във всички режими.За Ланди нямам идея как стои въпроса понеже съм карал с Ловато и БРЦ но симптомите са сходни при всички.
Karlsson Wrote:Сега ще ти дам пример как изнасилих газовата на мойта кола която също е конвенционална, идеята беше да видя какъв разход ще ми даде.Понеже съм й свикнал че градско ми гори към 12 и малко отгоре според зависи, то сега като застудя просто палих на бензин и след 10 секунди обръщах на газ въпреки че беше студена, говорим сутрин и след като е стояла че доволно да изстине.И така само градско каране, след последното свършване на бутилката заредих 15л. газ и карах докато пак по същия начин умре на 2500об/мин по начина който описах а именно на студен мотор.Изминах 107-108км като след това забиваше муцуната след 2500об/мин. което показва че е духнала газта.Така че ето разход от 14/100 при студен мотор, след това си подгрявах и карах на бензин докато отлепи леко стрелката и тогава обръщах на газ по познатата схема с 15л. газ като колата мина около 117км или с други думи разхода си падна на малко под 13 някъде.
Това да гори 25/100 газ не е възможно, трябва да е смрад ама смрад на ауспуха.
След като е центрован изпарителя и всичко е както трябва то единствения вариант е да не може да се хване как работи в различните режими което също не е логично но практиката не го изключва.При стационарна настройка с газ анализатор уж всичко е ОК но на практика не е точно така и се налага настройка в движение и с опитване и нагаждане да се уйдурдиса (много ме кефи и тази думичка :lol: ). Подмяната на мембраните и гумичките на клапаните почти винаги помага но ако се подменят с оригинални до колкото в България може да се разчита на тази дума, отделно трябва да се провери и работата на кантарчетата да не запират някъде и т.н. Впрочем за мембраните съм слагал на Ловатото което ми е сега на колата а преди това на другата мембрани които са български и на вид, цвят и вкус са същите но работата на изпарителя се променя драстично като чисто нови отидоха в кофата и сложих нови "италиански" може би правени зад великата китайска стена или в съседния гараж но никакъв проблем.Проблемите пък на този изпарител с малките обороти и от там влошаване на работата му се оправят за 1,50лв. срещу нова пружинка за чувствителността а не някаква си от химикал или подръчна каква да е, тя също брутално на работата във всички режими.За Ланди нямам идея как стои въпроса понеже съм карал с Ловато и БРЦ но симптомите са сходни при всички.

... Мхмм
благодаря на всичките,които се отзоваха,май ще сменя майстора.от Пловдив съм , вярно е,карам на къси разстояния по 3-4 км,ама пак е много.Случвало се е да карам около 100 км градско без да спирам,но нямаше никаква разлика
Pages: 1 2