Някоя и друга снимка от коледната ваканция в Гложене.
Някоя и друга снимка от коледната ваканция в Гложене.
s0me0ne Wrote:
С телефон - толкоз. Направих тест на Ес40 и с учудване мога да споделя, че съм невероятно приятно изненадан. Със 110 в леда и снега, където другите лазят максимум с 60-65. Наистина на моменти имаше нотки на нестабилност, но системата ДСА се включваше и ако до сега я "отписвах", защото ми пречеше при тръгвания на лед, то сега мога без да преувеличавам да кажа, че спаси положението от поднасяне и въртене със 100-110. Колата е замислена доста добре и се държи супер в зимни условия, въпреки, че е с гуми 205/55 зимни на 2 сезона.
Мишо, един съвет от препатил с подобни експериметни:
На сняг/лед тръгне ли на е**м ти страна не ДСА, а и АЛАХА не може да те спаси...
Така че избягвай подобни експерименти с такава скорост на такъв път, щото много бързо става лошото и после толкова главоболия, че се чудиш "за чий ми беше да го правя...?!?"
Карай си я със здраве а тия номера ги прави някъде на широко и обезлюдено (обезлесено) място
s0me0ne Wrote:
С телефон - толкоз. Направих тест на Ес40 и с учудване мога да споделя, че съм невероятно приятно изненадан. Със 110 в леда и снега, където другите лазят максимум с 60-65. Наистина на моменти имаше нотки на нестабилност, но системата ДСА се включваше и ако до сега я "отписвах", защото ми пречеше при тръгвания на лед, то сега мога без да преувеличавам да кажа, че спаси положението от поднасяне и въртене със 100-110. Колата е замислена доста добре и се държи супер в зимни условия, въпреки, че е с гуми 205/55 зимни на 2 сезона.
Мишо, един съвет от препатил с подобни експериметни:
На сняг/лед тръгне ли на е**м ти страна не ДСА, а и АЛАХА не може да те спаси...
Така че избягвай подобни експерименти с такава скорост на такъв път, щото много бързо става лошото и после толкова главоболия, че се чудиш "за чий ми беше да го правя...?!?"
Карай си я със здраве а тия номера ги прави някъде на широко и обезлюдено (обезлесено) място
s0me0ne Wrote:Със 110 в леда и снега, където другите лазят максимум с 60-65.
Да си призная честно и аз обичам да карам бързо, но в това време предпочитам да "лазя" с 40 - 50. Едни такива спортисти на връх Нова Година 2 часа не можаха да ги махнат от един стълб в една Фиеста пред блока ми на "Вл.Вазов".
Та докато дойде пожарната да реже беха станали на восъчни фигури от студа, как са ги вадили господ знае ... :?
s0me0ne Wrote:Със 110 в леда и снега, където другите лазят максимум с 60-65.
Да си призная честно и аз обичам да карам бързо, но в това време предпочитам да "лазя" с 40 - 50. Едни такива спортисти на връх Нова Година 2 часа не можаха да ги махнат от един стълб в една Фиеста пред блока ми на "Вл.Вазов".
Та докато дойде пожарната да реже беха станали на восъчни фигури от студа, как са ги вадили господ знае ... :?
кой както иска така да си кара. но при едно условие - ДА НЕ ЗАБРАВЯ ЧЕ НЕ Е САМ НА ПЪТЯ. за мен добър шофьор е този при когото пътниците, пешеходците и останалите участници в движението се чувстват комфортно. и аз карах бързо миналата година - благодаря на бога че бях сам на пътя иначе сега можеше или да съм инвалид или да съм в затвора. но вече имам обеца на ухото и не ме е срам да карам с 60 8)
кой както иска така да си кара. но при едно условие - ДА НЕ ЗАБРАВЯ ЧЕ НЕ Е САМ НА ПЪТЯ. за мен добър шофьор е този при когото пътниците, пешеходците и останалите участници в движението се чувстват комфортно. и аз карах бързо миналата година - благодаря на бога че бях сам на пътя иначе сега можеше или да съм инвалид или да съм в затвора. но вече имам обеца на ухото и не ме е срам да карам с 60 8)