Волво Клуб - България

Full Version: Губене на антифриз
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте колеги!
От скоро съм собственик на Волво В40 1.9 - 90кс.
Имам следния проблем.Антифризът ми се губи в продължение на два три дни и спада под минимума на казанчето но не отива в картера при маслото и не надува маркучите.Теч също никъде не се вижда да има.
Някой имал ли е подобен проблем?
Знам че много хора ще ме освиркат ама все пак ще ти кажа, и аз в продължение на 3 години губех антифриз - по много малко но се губеше, на 2-3 месеца доливах по шише, никъде неулавях теч нито се появяваше в маслото - абсолютна мъгла. Някой спомена че през гарнитурата на главата го издухва по-малко и препоръча смяната и' но имам един лаф "Магаре което върви не се бие" и от тая гледна точка реших че няма да сменям гарнитура и си купих прахче което запушва течове в системата (тука вече са рисковете от запушвания) и сега вече антифриза не е мръднал поне 9-10 месеца.
Благодаря за бързия отговор!
Погледни зад двигателя, над турбото има един маркуч с врътка на него и влиза в купето. При мен от там покапва, особено когато се ползва парното. Добре е да погледнеш дали няма локви под мокета в краката на предните места.
Успех с решаването на проблема.
ОК
... имаш ли газ ?
Друго куцо място са страниците на радиатора - те са пластмасови капаци натегнати с метални скоби. С годините гарнитурите им се скапват и течат на студено. Като загрее колата теча спира. Имах я тази драма на форд и се реши със смяна на радиатора. Пристъпих към смяна когато започнах да доливам по 1 литър на седмица (чак тогава теча стана видим). Преди това изкара 3 зими с доливане на 1 литър за цялата зима и не се виждаше отникъде да тече. Лятото не губеше антифриз.
eudora Wrote:Здравейте колеги!
От скоро съм собственик на Волво В40 1.9 - 90кс.
Имам следния проблем.Антифризът ми се губи в продължение на два три дни и спада под минимума на казанчето но не отива в картера при маслото и не надува маркучите.Теч също никъде не се вижда да има.
Някой имал ли е подобен проблем?
И аз съм така :? Теч от никъде! Дори правих промивка на цялата система с цел ако има нещо запушено да се отпуши и да протече. Единственото което се засили след тази процедура е парното в колата, и белия пушек отзад. Сега и доста по бързо загрява, така че май и датчиците са по-изчистили и мерят по коректно.
Почти бях сигурен че гарнитурата на главата е заминала, и дори събирам материали и части, но след тест с лакмус който беше отрицателен, вече се замислям дали да отварям двигателя. Оказва се че ако искам с мои части да се ремонтира главата май ще трябва да си я правя сам! :evil: Сега проучвам дали може хем да гори вода хем да не надува, но май е много частен случай, и за сега и аз оставам в безизходица...
Ще следя с интерес темата ти.
Колеги , и аз да попитам нещо.Моята е 1.6 i 99' и когато я купих (преди 1 година) долях към 200 мл.сега пак е намалял гледам.Това нормално ли е ?
momcho00 Wrote:Колеги , и аз да попитам нещо.Моята е 1.6 i 99' и когато я купих (преди 1 година) долях към 200 мл.сега пак е намалял гледам.Това нормално ли е ?
На това се вика: "крий си дядо попе дуп@то, че нащо дете кво види все иска..." :mrgreen:
Това е напълно нормално за една година да долееш 200мл.
Аз ти говоря за половин литър на седмица!

Не се филмирай много че ще те юрнат на подигравки както мен. :mrgreen:
Pages: 1 2 3 4