Волво Клуб - България

Full Version: проблем спирачки
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е Cry волво 940 дизел
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е Cry волво 940 дизел
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!


Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор.

Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция Smile ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят.

Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!

Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!

п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!


Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор.

Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция Smile ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят.

Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.