11-24-2006, 06:12 PM
11-24-2006, 06:12 PM
нещо започна да ми се втвьрдява педала на спирачката от време на време. дайте идея какво може да е волво 940 дизел
12-03-2006, 01:22 AM
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!
Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!
п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!
Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!
п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
12-03-2006, 01:22 AM
Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!
Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!
п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!
Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!
п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
02-22-2007, 07:35 PM
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!
Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!
п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор.
Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят.
Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.
02-22-2007, 07:35 PM
Efri 740 Wrote:Първото най лесно нещо е да провериш вакум помпата (надявам се че я знаеш).
Махаш маркуча и трябва да усещаш вакум!
Понеже си моя тип дв. може и повече подробности да ти обясня кой неща влиаят за това нещо.
....може просто и някое тръбичка да не уплатнява.
Всичките неща са от страната на шофера.
Незнам колко атмосвери беше ..... вакума да прави, но ми се върти цифрата .. 10!
под 1 атмосвера или четири , е за ремонт помпата.
Също така може на помпата - има една ос която се задвижва от кубилицата - да не прави ход!
п.п.Внимавай с вакума - да не погълне прах или нещо друго - при пробата!
Да, при дизелите вакуума се прави от специална помпа (монтирана отстрани на главата на двигателя, и задвижвана чрез "plunger" от разпределителния вал), а не както при бензиновите от смукателния колектор.
Както писа и Ефри, провери дали го имаш тоя вакуум (който обаче не може да е повече от една атмосфера - по дефиниция ), и ако не - търси "течове". Този вакуум освен за усилвателя на спирачките се използва и на други места - например управлението на въздуха който влиза в купето. Поради тази причина отпред под таблото/централната конзола има множество вакуумни тръбички, които стареят и се пукат/цепят/чупят.
Възможно е и да е заседнал "plunger"-а който движи помпата, ама в тоя случай сигурно няма да имаш вакуум въобще.