Волво Клуб - България

Full Version: Помощ за неяснота с автоматична кутия
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте нов съм в форума и искам да си купя ВОЛВО V40 2000 16V 140 коня с ръчна кутия. Въпросът ми е мога ли да си сложа автоматична кутия след това???? намерил съм от колега в форума от S40 1.8 това е темата му и за тази кутия става на въпрос <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=18052">viewtopic.php?f=12&t=18052</a><!-- l --> Какви са преправянията по монтажа трудно ли е смисъл невъзможно или става? Трябва ли да се купуват други неща за да се постави? Трябва ли да се настройва нещо след поставянето? Разбрах че кутиите са електронни и са свързани с бензиновият компютър и взимали от там информация за смяна на скорости а не от оборотите от колата, Вярно ли е това ? Ще мога ли да я свържа с компа на V40-ка ръчна кутия? Благодаря на всички отзовали се за помощта
Купи си направо автомат.
ами по изгодно ми идва това смисъл намерил сам ръчка и автоматична кутия в идеално състояние и затова реших да ви попитам дали е възможно и как става
dent87 Wrote:ами по изгодно ми идва това ...
Дали?
Сменяш педали, скоростен лост, маховик, за полуоските ще те излъжа, трябва да си купиш и хидротрансформатора.Не знам как е реализирано подържането на температурата на тази кутия, дали е само външен радиатор или е вграден в този за охладителната уредба.Смяна на масло и филтър задължително.Кутията както сам каза че си чул се управлява от компютъра, следователно още кабелаж,смяна на комп и съответните софтуерни настройки, тук гадая но не е невъзможно този компютър да може да управлява и кутията след смяна на софт въпреки че ме съмнява.Смяната на софтуер на компютъра води със себе си и срещане с имобилайзер и т.н. Сега какви са предавателните числа на тази за 1.8 и 2.0 пак трябва ровене и четене, дали комп за 2.0 ще е съгласен да работи с кутия за 1.8 и дали ще се усети че не е такава каквато му трябва също е под въпрос. Отиваш в Мото Пфое, сваляш си гащите, навеждаш се и казваш:
-Добър ден, може ли някой по-чепат с повече трески и без вазелин Confusedhock: :mrgreen:
И след всичко това ако не стане от първия път си вземаш друга кредитна карта или увеличаваш двойно лимита на сегашната.
Автоматик се купува само и единствено ако работи всичко и колата е в движение, следи се работата му дали превключва плавно, дали има сецания или изфорсиране при смяна на предавките, дали се бави и включва ли за регламентираното време...С други думи ако не си карал такава кола хващаш някой който има такъв модел да се качи да я покара за да може да съпостави работата на кутията.
Не мисли че те разубеждавам за автомат, екстрата е голяма но с това което мислиш да се захванеш ще се вкараш в голямо приключение с неясен край.Може и да стане от първия път но може и от петия да не стане, в един момент може интервенцията да надмине чисто ценово едно комби автомат което да си купиш и да си свиркаш.
Практически не става. Нужни части:

1. Маховик.
2. Полуоски.
3. Окабеляване и компютър - някъде към 80 кабела са между компютъра и скоростната кутия. Още 10тина между компютъра на двигателя и компютъра на скоростната кутия.
4. Допълнителен радиатор за маслото.
5. Педали.
6. Селектор на скоростите.
7. 2 тампона на двигателя са различни.

И накрая едва ли ще тръгне от 1ви път. Трябва и контролерите на двигателите да са еднакви за да паснат контролерите на скоростната кутия - няколко модела са.
Много ви благодаря за бързите и качествени и ясни отговори значи се ориентирвам към автомат готов даже сега си и избрах пък да видим дали ще е хубав само кутията ме притеснява дане нещо да и има и да придърпва при смяна и такива неща с нея. Какво да гледам като отида на място и като я подкарам за тази 4-ри степенна кутия на 2000 140 коня ?
Да работи и да не е протекла. Това е просто скоростна кутия - каквото гледаш на ръчната, това гледаш и на автоматичната. Придърпването при смяна е нормално когато даваш газ до ламарината, особено на студено и трябва да си карал работещ автоматик за да различиш нормално от ненормално придърпване. По важният тест е време на зацепване. От N към D трябва да придърпа колата за около 1 секунда (0.7 секунди за чисто нова кутия).
ами благодаря ви ще гледам тия неща на кутията а кофтито е че аз съм от варна а колата е в асеновград и до там са 400км приказвах с човека какво работи и какво не на колата той ми каза че всичко е ок с кутията и двигателя карал си я нямала забележки защото му викам ако нещо не е наред кажи да не бия 800км карал съм автомат мерцедес 124 но там имаше леки придърпвания на кутията явно беше почнала да заминава но пък от друга страна на баирите тази кутия държеше да си е... майката не помръдваше назад, просто си мисля че при смяна и то при плавно ускорение не трябва да се усеща смяната на скоростите а само оборотите да падат - поне така мисля и затова попитах как се държи автомата на В40 дали има придърпвания по принцип дали е нормално за тия автомати и как се усеща смяната на скоростите нормално? А за времето при смяната от N към D трябва ли да е загрял мотора да броя едно и да е превключил или на загрял и не загрял трябва докато кажа едно и да си е превключил? И ако има някакви други особености при самата работа на автомата на Б40 ако може да ми кажете който кара точно такъв автомат. Благодаря на всички за вниманието поздрави от Варна.
Има придърпвания между 1ва и 2ра когато е студена. Когато достигне 80 градуса изчезват. Между 3та и 4та няма придървания освен на kick-down.
аха значи придърпванията изчезват като загрее като е студена може да има леко между 1-ва и 2-ра а мерцедеса ми обратното беше на кик далн супер гладко сменяше а придърпваше като се кара нормално
Pages: 1 2