Волво Клуб - България

Full Version: Мисля за закупя следния чип сет !
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Момчета вижте какво мисля да взема за 80тката (2.5тди),и дайте мнение ако има някой по запознат,както и ако има някой по запознат с доставката! - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Tuning-Chip-CR2-Volvo-S80-V40-V50-V70-D-D5-/300625723650?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45feb08102#shId">http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Tuning ... 08102#shId</a><!-- m -->
За доставка <!-- m --><a class="postlink" href="http://gabco.org">http://gabco.org</a><!-- m --> . Това е скъпо, има ги и по 10 паунда. Представлява bypass на МАФ сензора, лъже компютъра за температурата и количеството въздух и оттам леко обогатяване на сместта. Страничен ефект, е че това лъжене унищожава катализатора, а ако има DPF филтър му разказва играта. Тези от 10 паунда са просто 2 съпротивления, тези от 90 са на същия принцип, но променят съпротивлението според някакви измислени програми.

Ако наистина искаш чип тунинг вземи някой от българските фирми за това, които подменят софтуера, а не се опитват да лъжат съществуващия софтуер с грешни данни. От чип тунинг с подмяна на софтуера единственият дефект е износването на съединителя.
Значи с една дума не си струва да се прецакам толкоз яко!? Мен ми направи впечатление че има степени за настройка,и че можеш даго махнеш и сложиш когато искаш.
При дизела колкото повече нафта в цилиндъра, толкова повече мощност, стига да може да се взриви. Компютъра се опитва да изчисли някаква оптимална смес възоснова на данните от датчиците, подменяш му данните за да обогати и той започва да сипе с големи кофи в цилиндрите (в случая подменяш данните на МАФ). Понеже данните, който му подаваш са статични и нямат връзка с истинската ситуация 'тунинга' е неравномерен. Понякога мощността е нагоре, понякога надолу, зависи от обороти, външни условия.

Истинският тунинг е с подмяна на таблиците в компютъра за да получиш оптимална смес във всеки режим. Фабричните таблици са съобразени с екология, данъчни ставки, гаранция на двигателя и други специфични за пазара неща. Винаги може да се изкара още малко мощност за сметка на екологията или повишено износване чрез различни таблици, важното е да използваш датчиците, а не да ги емулираш.

Цитат от англииският форум:

Въпрос: Какво ще стане ако си подменя всички датчици на бензиновия инжекцион със съпротивления защото ми писна да ги сменям?
Отговор: Ще получиш един много скъп карбуратор!

При дизела е същото, 'хакваш' дебитомера и получаваш много скъп атмосферен дизел.
Ужаш не ми треа атмосферен дизел,а надута турбина и да впръсква повече нафталин ! Big Grin Значи ще подменя софтуера,за да стане както си трябва! Ти идеи,препоръки кой може да осъществи следната манипулация,и колко би бил макса който може да се изкара?
, Разгледай тук :!: Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="http://digitaltuning.bg/">http://digitaltuning.bg/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://genercom.bg/">http://genercom.bg/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=7960">http://volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=7960</a><!-- m --> Продължението е тук... <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.adler-auto.bg/home.html">http://www.adler-auto.bg/home.html</a><!-- m --> и <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.diesel-club.com/forum/">http://www.diesel-club.com/forum/</a><!-- m -->
0889935115 - Петко

Човека е много добър излиза ~430 лв. да се направи както трябва

Проверих на няколко места за същата процедура в общи линии е една и съща цената.
Защото за този модел се сваля компютъра подменя се един чип и софтуер. Може и два чипа зависи коя година е компютрото.
Аз имам В70 със същия двигател и слагах чип преди нова година. Резултата е меко казано впечатляващ.
Да не говорим за разхода, в смисъл, че е по-нисък осезаемо по-нисък. Когато караш разумно де ;-)
Ако я взривяваш едва ли ще е по-нисък.
Покупката на готов чип-сет не е добра идея, както и да действа. Най-доброто е "ремап" на компа, което е пренаписване на оригиналната програма. Може да се направи, без особени рискове за мотор и турбина, разбира се, те трябва да са в добро състояние. Главното е, човек да не залита в крайности и да има балансирани изисквания. На предишната ми кола направих ремап, като се задоволих с около 15% вдигане на мощността. Прецених, че така е едновременно безопасно за колата, за екологията, за разхода и за мен и тези които са с мен в колата. Ходих при при едни момчета в София тогава и останах доволен. Ремапа е едновременно и проста но и сложна работа. Тънкостите са в напасването и съответствието на пренаписаните стойности. Добрите знаят, че като бутат едни стойности, трябва да бутнат и други, за да се постигне пак добър баланс. При мен резултатът беше: по-добър комфорт при изпреварване, общо намален разход - заради промяна на стила на каране, като имаш запас от мощност и въртящ момент не натискаш толкова. Освен по личното ми усещане, разбрах, че ефект има и по съединителя ми, който беше общо взето износен, но държеше все още. След ремапа започна леко да приплъзва при ускоряване на 5-6 скорост. Смених го и всичко си дойде на място.
Lary2 Wrote:0889935115 - Петко

Човека е много добър излиза ~430 лв. да се направи както трябва

Проверих на няколко места за същата процедура в общи линии е една и съща цената.
Защото за този модел се сваля компютъра подменя се един чип и софтуер. Може и два чипа зависи коя година е компютрото.
Аз имам В70 със същия двигател и слагах чип преди нова година. Резултата е меко казано впечатляващ.
Да не говорим за разхода, в смисъл, че е по-нисък осезаемо по-нисък. Когато караш разумно де ;-)
Ако я взривяваш едва ли ще е по-нисък.

Какви стойности горе долу си получил на мотора след ремапа имаш ли идея? Smile
Амииии той човека каза ама кой да помни...
Каза, че конете се дигат с 15 до 17 %
Pages: 1 2