Волво Клуб - България

Full Version: Anomalia Freni Assistenza Urg.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги,
тази сутрин ми светна лампата за ABS-a и ESP-то + тази за спирачки/накладки, изписа на борда Anomalia Freni Assistenza Urg. Няма ABS и ESP в момента, някой срещал ли е подобрен проблем. Прочетох че това е грижа със спирачките, но от какво може да се случи това - датчик ABS? Тия дни ще ида на диагностика, но ще се радвам ако някой сподели мнение.
Предполагам датчик на колелото за ABS щом и ESP се оплаква - това е връзката между ABS и ESP. Може да е лед, гняс около някой датчик.
Ако при движеща се кола скоростомера стои на 0, докато лампите светят и надписа ти е на дисплея, то най вероятно ABS модула се е скапал. Wink
Tisho Wrote:Ако при движеща се кола скоростомера стои на 0, докато лампите светят и надписа ти е на дисплея, то най вероятно ABS модула се е скапал. Wink
Smile Радвам се че няма проблем със скоростомера - отчита си коректно, всичко друго изглежда наред.
Zahariev Wrote:Smile Радвам се че няма проблем със скоростомера - отчита си коректно, всичко друго изглежда наред.

Значи някой датчик, може да си прави каквото си иска.Smile
Чудех се ако откача акумулатора за 15 мин, дали има шанс да се оправят нещата, евентуално ако е някаква грешка на софта?
Ако откачаш акумулатор:
1. Касетофона - off
2. Ключа на контакт на позиция " I "
3. Откачаш само "-"
4. Не затваряш багажника (ти си комби - не е фатално, но не е комфортно)

После при закачането

1. Ключа на позиция " I "
2. Закачаш "-" клемата
3. Пускаш касетофона, избираш си език (и да не избереш няма да умре/ш)
4. Даваш контакт - позиция "II" и ЧАКАШ да си минат всички тестове (да угаснат лампичките).
5. Палиш

Някои стъпки при твоят автомобил може би не са задължителни, но това е последователността, която ти гарантира безпроблемно откачане и закачане на акумулатор.

п.п. Като откачиш "-" клемата увий я с едно парцалче, че има склонност да се връща на мястото си и да опре в пъпката на акумулатора.
yuckuJackD Wrote:Ако откачаш акумулатор:
1. Касетофона - off
2. Ключа на контакт на позиция " I "
3. Откачаш само "-"
4. Не затваряш багажника (ти си комби - не е фатално, но не е комфортно)

После при закачането

1. Ключа на позиция " I "
2. Закачаш "-" клемата
3. Пускаш касетофона, избираш си език (и да не избереш няма да умре/ш)
4. Даваш контакт - позиция "II" и ЧАКАШ да си минат всички тестове (да угаснат лампичките).
5. Палиш

Някои стъпки при твоят автомобил може би не са задължителни, но това е последователността, която ти гарантира безпроблемно откачане и закачане на акумулатор.

п.п. Като откачиш "-" клемата увий я с едно парцалче, че има склонност да се връща на мястото си и да опре в пъпката на акумулатора.

Мерси колега, само това не разбрах - 3. Пускаш касетофона, избираш си език .. от къде се избира език?
Zahariev Wrote:Чудех се ако откача акумулатора за 15 мин, дали има шанс да се оправят нещата, евентуално ако е някаква грешка на софта?

Досега не съм чул нещо повредено да се ремонтира само. :mrgreen:
yuckuJackD Wrote:4. Не затваряш багажника (ти си комби - не е фатално, но не е комфортно)

V-тата са с механична ключалка отзад. И без захранване може да си отвори багажника. Wink
Pages: 1 2