Волво Клуб - България

Full Version: Възможно ли е от студа да не работи имобилайзера?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте,

както се очаква като стане -20 и започват проблемите с паленето. Вчера сутринта към 8 правих няколко опита но неуспешни. Знаех си,че акумулатора е за смяна и затова един приятел дойде да ми дава ток. Никъв ток не помогна. Като дам на контакт и лампата за имобилайзера не изгасва и светодиода на фабричната аларма мига. Помислих си,че акумулатора напълно е умрял и ходих да си взема нов. Сложих новия (вече по обед ~ -10-12 градуса) и още с първото подгряване запали. Днес сутринта пак като дадох на контакт и отново не изгасна лампата на имобилайзера и не искаше да запали. Подгрявах сигурно 10 пъти и не ще. Така след половин час псувни откачих едната клема изчаках 3-на секунди закачих я и като дадох на контак имобилайзера си изгасна и запали от раз. На някой идва ли му на идея защо се случва това?
Разгледах из гугъл и видях,че проблемите може да идват и от сензор наречен "Coolant Temp Sensor" - не знам как се нарича на български нито къде седи. Някой имал ли е проблем с този сензор и за какво служи по-скоро?
Вече 2 дни подред сутрин и при мен светва неочаквано. Вчера докато завърти и присветна имобилайзера. Иначе запали ор 1/2 оборот с едно подгряване и лампата изгасна веднага. Днес при по-ниски от температури стана абсолютно същото само дето като запали имобилайзера остана да свети още 5 сек. Помислих си дали няма да загасне двигателя заради тази лампа. Иначе през деня си палеше както обикновено.

Ще видим как ще е утре сутрин. Всеки случай ще следя темата. "Coolant Temp Sensor" би трябвало да е датчика за температурата на охладжащата течност.
От студа и вибрациите на дизелаците да не ви се се разхлабили клемите на антените?
Karlsson Wrote:От студа и вибрациите на дизелаците да не ви се се разхлабили клемите на антените?

Предполагам говориш за антената на имобилайзера? Къде се намира това нещо?
Под волана.Свали долния декоративен капак на кормилната колонка и ще я видиш на няколко пръста от контактния ключ.
Не че казвам че е там е проблема но работата по проверката е не повече от две минути.