Волво Клуб - България

Full Version: Хидравлично масло + капачка на резервоарчето
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Появи се странен шум при завой и съчетан с лед под калниците се усетих с малко закъснение.

- Установих, че капачката на резервоара за хидравлична течност пропуска.

- Докато си намеря капачка искам да долея, но откривам във предишни публикации информация за различни цветове, опасност от пресичане на маслото и др. подобни които не разбирам.

Цвета на маслото в моето резервоарче е нещо между жълто и кафяво... Някакви съвети какво да долея?

Ако някой има читава капачка, може да ми пише на ЛС.
Форумния медиум още спи, като се събуди ще хвърли боб за да види с какъв модел си и коя година.След това вече някой може и да отговори.
V40 '98 2,0 benzin
Червено масло ATF Dextron II или Dextron III - от най евтините. Скъпите са синтетични и не стават. Теча не е от капачката, обикновено е от гумения маркуч между казанчето и помпата, смени му скобите.
nachoman Wrote:Появи се странен шум при завой и съчетан с лед под калниците се усетих с малко закъснение.

- Установих, че капачката на резервоара за хидравлична течност пропуска.

- Докато си намеря капачка искам да долея, но откривам във предишни публикации информация за различни цветове, опасност от пресичане на маслото и др. подобни които не разбирам.

Цвета на маслото в моето резервоарче е нещо между жълто и кафяво... Някакви съвети какво да долея?

Ако някой има читава капачка, може да ми пише на ЛС.
Колега , аз долях преди една година ATF DLL , червено на цвят , купих го от OMV , марка също OMV.Цената беше нещо от порядъка на 18-20 лева литъра.Нямал съм проблеми досега.УСПЕХ
ПП:Ето и снимка на маслото.
[attachment=21834]
Здравейте, масло за доливане си намерих, остава проблема с капачката.

И проблема е от капачката, а не от маркуча. Не се затваря хубаво и след като избърша около нея и запаля колата видимо от там почва да изхвърля малко (малко но видимо).

Започвам да търся капачка, ако някой има излишна да каже.

Благодаря за съветите по-горе...
Намерих и капачка. Благодаря!
momcho00 Wrote:.олега , аз долях преди една година ATF DLL...
Само една корекция, не е DLL a DII което е 2 а не две малки "L".
Това е спецификация на самата течност а именно Dextron означава "D" а цифричките съответно класа й.
Всъщност е Dexorn но "t" се добавя за по-лесно изговаряне.
Въведено е от GM като стандарт.Има Dextron, Dextron2 (и с няколко буквички), Dextron3, Dextron6...отделно има и ATF+3, ATF+4.
Karlsson Wrote:
momcho00 Wrote:.олега , аз долях преди една година ATF DLL...
Само една корекция, не е DLL a DII което е 2 а не две малки "L".
Това е спецификация на самата течност а именно Dextron означава "D" а цифричките съответно класа й.
Всъщност е Dexorn но "t" се добавя за по-лесно изговаряне.
Въведено е от GM като стандарт.Има Dextron, Dextron2 (и с няколко буквички), Dextron3, Dextron6...отделно има и ATF+3, ATF+4.
Мерси колега за разяснението Wink
А капачки има в МП и то на сравнително сносна цена. Преди година сменях на моето S80 въпросната капачка, в МП струваше 18лв.
Pages: 1 2