02-15-2012, 09:14 AM
02-16-2012, 08:01 AM
Здравей колега.По принцип турбинираните автомобили доста трудно се газифицират(говорим за инжекцион).А за обикновена уредба с плочка мисля че няма да стане именно заради турбината.
02-16-2012, 08:01 AM
Здравей колега.По принцип турбинираните автомобили доста трудно се газифицират(говорим за инжекцион).А за обикновена уредба с плочка мисля че няма да стане именно заради турбината.
02-16-2012, 08:42 AM
Да нямаш находище на метан в задния двор?Цените на метана така ги приближиха към газта че е малко спорно колко много е на далавера.На LPG имаш достатъчно голяма финансова икономия да не говорим за тегло и брой на бутилки както и пробега.В момента газ е по-добра инвестиция.Преди да се хванеш с метана си поговори с някой бакшиш, имам трима познати таксиджии и двама си свалиха метановите уредби и карат на LPG.
А за турбините, става но трябва да ти я сложи човек който разбира от тези работи понеже не е лъжица за всяка уста.Има случаи при които конвенционална уредба на газ се държи по-добре от инжекцион на турбиниран мотор и тук фактора е много точен подбор на параметрите на уредбата.
А за турбините, става но трябва да ти я сложи човек който разбира от тези работи понеже не е лъжица за всяка уста.Има случаи при които конвенционална уредба на газ се държи по-добре от инжекцион на турбиниран мотор и тук фактора е много точен подбор на параметрите на уредбата.
02-16-2012, 08:42 AM
Да нямаш находище на метан в задния двор?Цените на метана така ги приближиха към газта че е малко спорно колко много е на далавера.На LPG имаш достатъчно голяма финансова икономия да не говорим за тегло и брой на бутилки както и пробега.В момента газ е по-добра инвестиция.Преди да се хванеш с метана си поговори с някой бакшиш, имам трима познати таксиджии и двама си свалиха метановите уредби и карат на LPG.
А за турбините, става но трябва да ти я сложи човек който разбира от тези работи понеже не е лъжица за всяка уста.Има случаи при които конвенционална уредба на газ се държи по-добре от инжекцион на турбиниран мотор и тук фактора е много точен подбор на параметрите на уредбата.
А за турбините, става но трябва да ти я сложи човек който разбира от тези работи понеже не е лъжица за всяка уста.Има случаи при които конвенционална уредба на газ се държи по-добре от инжекцион на турбиниран мотор и тук фактора е много точен подбор на параметрите на уредбата.