Волво Клуб - България

Full Version: Отново за съединителя.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Преди време бях писал за високото отделяне на съединителя. В МП ще струва 576 за дисковете, 255 за лагер помпа и 300 за работа. Скъпичко! Дайте съвет къде могат да ми сменят съединителя с качествени части и на по-разумна цена.
petpetkov Wrote:Преди време бях писал за високото отделяне на съединителя. В МП ще струва 576 за дисковете, 255 за лагер помпа и 300 за работа. Скъпичко! Дайте съвет къде могат да ми сменят съединителя с качествени части и на по-разумна цена.
Колега привет!
Не съм чел предния ти пост, но това отделяне води ли до "боксуване" или не? Ако е - не, защо ще го сменяш?
Иначе за нов- във всяка голяма верига магазини за авточасти ще ти предложат на по-достъпна цена!
Поздрави!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V40-CLUTCH-KIT-DUAL-MASS-FLYWHEEL-1-9D-2000-2003-/110519276568?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3AV40&hash=item19bb765418#ht_2182wt_821">http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-V40-CLU ... 2182wt_821</a><!-- m -->

барабар с маховика.Иначе ако не приплъзва и отделя високо не се коси.И при мен е така и едно приятелче взе Ауди А4 преди 4 год с високо отделяне,вече е завъртял 110 000 и от тогава не е мръднал.
Благодаря за отговорите! Не, не приплъзва, само при потегляне ходът му е малък. А в МП ме съветват да го сменя само за това, че е висок. Ще го карам и при друг майстор да даде съвет.
4 години карах с висок и нямаше проблем, просто дойде време за маховик и ги смених и двете. Ако не приплъзва няма смисъл от смяна.