Волво Клуб - България

Full Version: Частичен основен ремонт на волво 440
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте. Предварително се извинявам ако има такава тема в форума. Значи карам Волво 440 моно инжекция, 92-ра година с мотор 1.8 90кс. карам на Газ . Значи автомобила е много добър карам го вече 4 години, а преди това баща ми го караше 2, колата е на 302 х.км. . Всичко беше наред колата вървеше добре обаче ми изхвърляше масло от капачката... съвсем малка беше загубата на масло затова и не и обръщах внимание но преди около 2 седмици, паля колата, тръгвам и след 3-4 км почна да вкарва тъмен дим през парното.. отбих, отворих капака и видях че се улива масло към генерацията( точно от къде изтичаше масло не можах да видя) и от там идваше този дим. След разговорите ми с майсторите (които не можаха да разберат от къде е тоя теч), реших да направя ремонт на двигателя. Днес гледах за части (гарнитури, сегменти) и утре ще започвам да разглобявам. Но имам следния въпрос и ще съм много благодарен ако някой ми даде малко инфо. Интересува ме дали трябва да шлайфам и дали ще се получи нещо ако сменя само гарнитурите и сегментите, защото не ми се иска да влагам много при положение че автомобила е на 20 години и ако някой знае дали този двигател е с ризи или без...
страхувам се ,че ще ти е по лесно да смениш гарнитурата на капака на клапаните и нова капачка за маслото.
един съвет от мен....смени си майсторите!
Привет аз подкрепям мнението на колегата смени капачката на маслото и долей масло и ще ти е спестиш парите за ремонта и смени маисторите ако имаш проблеми пиши нали за това сме тук за си помагаме
Ами аз вече я разглобих ( бог да ми е на помощ като почна да сглобявам Big Grin ) Сега ще ми замерят главата да видим изкривена ли е защото аз съм я прегрявал колата и ми казаха че е възможно да е изкривена. Намерих пълен комплект гарнитури 120 лева е ,уж хубава марка не запомних как беше името. Но се страхувам за сегментите защото приятел беше сменял и след 500 км трябваше пак да прави ремонт. Някой ако може да ми даде някой съвет относно сегментите
За сегменти винаги съм ползвал Goetze. Досега никакъв проблем. Същото важи и за лагерите на Glyco и гарнитурите на Payen. Може да се каже, че съм фен на продуктите на Federal-Mogul. Ако трябва да препоръчам магазин, това е <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sofiaexport.com/sofiaexport/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=27">http://www.sofiaexport.com/sofiaexport/ ... &Itemid=27</a><!-- m -->
То така се почва само спокоиствие всичко ще стане
само със смяна на сегменти ефекта ще е минимален тъй като при работа цилиндрите и буталата се износват неравномерно най често на елипса и новите сегменти няма да легнат правилно и ще се получи луфт между тях и цилиндрите следователно ще се изпуска компресия в картера .за това първо шлайфаш блока и след това купуваш бутала и сегменти според размера на ремонта .провери си и клапаните дали испускат през фаската смени им и гумичките.
ТАНГРА 681 Wrote:само със смяна на сегменти ефекта ще е минимален тъй като при работа цилиндрите и буталата се износват неравномерно най често на елипса и новите сегменти няма да легнат правилно и ще се получи луфт между тях и цилиндрите следователно ще се изпуска компресия в картера .за това първо шлайфаш блока и след това купуваш бутала и сегменти според размера на ремонта .провери си и клапаните дали испускат през фаската смени им и гумичките.

Първо се мери после е всичко останало.