03-07-2012, 06:41 PM
Здравейте Колеги,
Днес свалиха предната броня на колата - Vovlo V50 2.0D - боядисване на драскотини...
След като я свалиха се видя омасляване в левия долен ъгъл на интеркулера, масълце двигателно. Не можах да огледам добре, колата е при майстора още.
Ако не беше свалена бронята, може би нямаше да забележа, няма разлика в поведението на колата, има мощност, не харчи масло. При последното сваляне на кората отдолу, преди 7000км нямаше теч, сега е покапало и по нея малко. Какво може да е и дали е притеснително? Ще съм благодарен за съвет какво да предприема..., че системата с турбината си е скъпичка за поддръжка. Нормално ли е, ако има някъде разхлабване на съединение към радиатора да има теч. Четох, че е нормално за кола на 117000км да има омасляване в системата.
поздрави.
Митко
Днес свалиха предната броня на колата - Vovlo V50 2.0D - боядисване на драскотини...
След като я свалиха се видя омасляване в левия долен ъгъл на интеркулера, масълце двигателно. Не можах да огледам добре, колата е при майстора още.
Ако не беше свалена бронята, може би нямаше да забележа, няма разлика в поведението на колата, има мощност, не харчи масло. При последното сваляне на кората отдолу, преди 7000км нямаше теч, сега е покапало и по нея малко. Какво може да е и дали е притеснително? Ще съм благодарен за съвет какво да предприема..., че системата с турбината си е скъпичка за поддръжка. Нормално ли е, ако има някъде разхлабване на съединение към радиатора да има теч. Четох, че е нормално за кола на 117000км да има омасляване в системата.
поздрави.
Митко