03-21-2012, 06:28 PM
Колеги забелязах, че кората под двигателя е омаслена, и като разгледах по-подробно забелязах, че въпросните тръби №10 и 11 от тук: <!-- m --><a class="postlink" href="http://carcats.ru/list.php?id=NTA4NzU3MDc=&num=26&title=%CE%F5%EB%E0%E4%E8%F2%E5%EB%FC+%ED%E0%E4%E4%F3%E2%EE%F7%ED%EE%E3%EE+%E2%EE%E7%E4%F3%F5%E0+D5252T+D5252T+MSA+15.8">http://carcats.ru/list.php?id=NTA4NzU3M ... T+MSA+15.8</a><!-- m --> са доста омаслени и капе от тях. Моят майстор, може да ми обърне внимание другата седмица, обаче мен ме човърка отвътре какво става.
Иначе маслото не е мръднало до сега(на7500 е от предната смяна). Някой да има представа за какво иде реч?
Като се порових из форума попаднах на това мнение:
Иначе маслото не е мръднало до сега(на7500 е от предната смяна). Някой да има представа за какво иде реч?
Като се порових из форума попаднах на това мнение:
Quote:от milenhr » 08 Мар 2011 20:33
svetulkin написа:
Относно тръбите от интеркулера при мен са леко омаслени, без да тече, казаха ми, че така трябва да е и е нормално.
Не е нормално, колега. Омасляване в кулера се получава, когато уплътнителните сегменти на ротора на турбото започнат да пропускат масло към нагнетателната част на турбото. От там маслото отива в интеркулера и се отлага част от него по дъното и тръбичките. Друга част изгаря в цилиндрите. Резултата е полузапушен/задръстен интеркулер, което веднага се отразява на мощността и разхода на двигателя. Турбото, интеркулера и съединенията към тях трябва да са без никакви омаслявания. Отварял съм заедно с един колега един интеркурер, откъдето изтече около 100 грама масло. И при него бяха омаслени маркучите.